2011–2012 m. kūrėjai prognozuoja, kad šiuo metu itin populiarios natūralios medžiagos dar ilgai bus stilingos. Interjere matysime akmenį, stiklą, odą, medį. Taip pat, bėgant laikui, savo aplinkoje pastebėsime vis daugiau atvejų, kai medžiaga bus naudojama ne pagal paskirtį, t.y. jai bus suteikiamas „antras gyvenimas“. Tarkime, popieriniai baldai, pramonės detalės, keisti buities prietaisai taps šviestuvais, stalo kojomis ar skulptūromis, nebeslėpsime konstrukcinių elementų. Namuose vyraus ryškios spalvos, retro stilius, stambūs ornamentai. Formos paprastėja. Dažniau pastebimas lakoniškas dizainas ir lenktos formos, primenančios kalvas ir įdubas žemės paviršiuje, taigi dizainas pakartoja gamtos formas.
Baldų kūrėjai Lietuvoje taip pat neatsilieka nuo vyraujančių tendencijų. Tiek studijų metu, tiek parodose ar seminaruose dizaineriai pristato vis daugiau naujų gaminių, skirtų plačiam vartotojų ratui. Lietuviškas dizainas pasižymi natūraliomis spalvomis. Mes mėgstame įvairius medžio atspalvius ir tekstūras, baltą audinį, natūralias medžiagas, o jauniausieji vis dažniau demonstruoja, kaip netradiciškai panaudoti medžiagas. Kūrėjų Lietuvoje yra tikrai daug, tačiau ne visi gali įgyvendinti savo idėjas, nes nėra galimybės pasigaminti baldo prototipą, jį tobulinti, o apie pardavimą dažnai pamirštama pagalvoti. Studijas baigę jauni kūrėjai neįstengia naudoti naujų, įdomių medžiagų, todėl dažnai pastebime iš paprasčiausios medvilnės, faneros, vytelių, kartono pagamintus daiktus, tačiau, palyginus su pasaulyje vyraujančiomis idėjomis, toks paprastas dizainas gali būti vertinamas labiau, nei naujas ir prabangias medžiagas afišuojantys daiktai.
Atsižvelgdamos į ribotas idėjų įgyvendinimo galimybes, VšĮ „Interjero erdvė“ ir dizaino studija „ALL Design“ stengiasi padėti jauniems dizaineriams įžengti į vietinę ir užsienio rinkas. Organizuojamas projektas „Didėja“ – dizaino idėja, padėsiantis ne tik pagaminti daikto, baldo prototipą, bet ir gauti žinių apie gamybos galimybes ir procesus, susipažinti su įmonių veikla ir poreikiais, sužinoti rinkos poreikius, vadybos pradmenis, viešinimo procesus – šių žinių Lietuvos kūrėjams labai trūksta, todėl projekto organizatoriai, bendradarbiaudami su KTU Socialinių mokslų fakultetu (KTU SMF), padės projekto metu pagamintus baldus įvesti į rinką, viešinti, sukurs ir įgyvendins reklamos akcijas. Projekte dalyvaujantis asmuo galės nuolatos bendrauti su idėją įgyvendinančia įmone bei būtent jo gaminiui suburta grupe, kurią sudarys marketingo, rinkodaros ir vadybos studentai, kuriems vadovaus KTU SMF dėstytojai. Šiuo metu paskelbtas konkursas idėjų atrankai. Projekto organizatoriai idėjų lauks iki š. m. lapkričio 1 d.
Nors Lietuva yra nedidelė valstybė, tačiau visuomet pasižymėjo išskirtiniais, kokybiškais produktais. Vis dažniau kalbama apie šalies kūrybinį potencialą. Pasaulyje vyraujančios tendencijos sutinkamos ir Lietuvos kūrėjų darbuose, vadinasi, galime tapti globalios rinkos dalimi, belieka tik kurti!