Kaip išsaugoti švarią ir higieniškai saugią virtuvę?

Virtuvė yra vieta, kurioje sudarytos idealios sąlygos daugintis bakterijoms, todėl čia labai svarbi higiena.
Virtuvė
Virtuvė / Interjeras.lt nuotr.

Įprastuose paviršiuose bakterijos dauginasi jau po 20 minučių nuo jų valymo, tačiau to neturėtų būti virtuvėje, kurioje ruošiamas maistas. Siekdami užtikrinti namų švarą ir apsaugą nuo bakterijų, turite itin atidžiai pasirinkti plautuves. Kaip teisingai tą padaryti, pataria „Franke“ atstovas Remigijus Nacevičius.

Patarimų gali būti daug, tačiau norint surasti geriausią variantą, gali padėti profesionalai „Franke“. Visos jų plautuvės „Fragranit“ yra su nauju bakterijų plitimą stabdančiu paviršiumi. Renkantis virtuvės plautuvę svarbu atkreipti dėmesį ne tik į dizainą, funkcionalumą, bet ir į tai, kad joje nesikauptų bakterijos. Vis didėjantis gyvenimo tempas nebeleidžia daug laiko skirti namų ruošai, todėl Jūsų patogumui buvo sukurtos plautuvės su paviršiuje integruota higienos funkcija „Sanitized“. Jų paviršiaus sudėtyje esantys sidabro jonai suardo bakterijų ląstelių membraną ir taip neleidžia ląstelei kvėpuoti, maitintis ir daugintis. Taip užtikrinamas saugus barjeras bakterijų plitimui. Plautuvės nėra tas daiktas, kurį virtuvėje keičiame labai dažnai, todėl vertėtų pasirinkti plautuves su specialiu apsauginiu paviršiumi. Jos yra ilgaamžės, ir net po daugelio naudojimo metų sidabro jonai bus veiksmingi. Be to, atkreipkite dėmesį ir į tai, kad nebereikės naudoti tiek daug buitinės chemijos, kuri kenksminga aplinkai ir mūsų piniginei.

Kai valote įprastus virtuvės paviršius, visuomet lieka dalis mikrobų ir bakterijų, kuriems drėgmėje sudarytos puikios sąlygos daugintis ir plisti, o išvalytame apsauginiame plautuvių paviršiuje iki kito valymo efektyviai sustabdomas bakterijų dauginimasis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis