Mirštantis devynmetis užsibrėžė tikslą pagerinti kalėdinių atviručių rekordą

Devynmečio amerikiečio Daltono Dinguso, sergančio cistine fibroze, medikai optimistine prognoze negali nudžiuginti. Tačiau berniukas iš Kentukio pasiryžęs prieš mirtį įgyvendinti savo tikslą – pagerinti daugiausiai gautų kalėdinių atvirukų pasaulio rekordą.
Kentukio policininkai lanko Daltoną
Kentukio policininkai lanko Daltoną / Kentukio policijos nuotr.

Berniuko motina penktadienį „Facebook“ pranešė, kad jos sūnus jau gavo beveik 100 tūkstančių kalėdinių atvirukų.

Kaip praneša „ABC News“, Daltonas gauna sveikinimus iš viso pasaulio, o Kentukio įžymybės atvirukus pačios atneša. Berniuko namuose lankėsi ne tik miestelio policininkai, bet ir Mis Kentukis ir kanalo „Animal Planet“ laidos „Call of the Wildman“ žvaigždė Nealas Jamesas.

Anot berniuko motinos, medikai spalį nuleido rankas mėgindami išgelbėti Daltoną. „Mes grįžome iš ligoninės į namus. Jie pasakė, kad jis gyvens nuo dviejų iki aštuonių dienų“, – pasakoja Jessica Dingus.

Tačiau Daltonas neigia medikų prognozes kasdien. Motina sako, kad berniuką verčia gyventi jo tikslas pagerinti gautų kalėdinių atvirukų pasaulio rekordą. Šiuo metu jis – šiek tiek daugiau nei 205 tūkst. gautų atvirukų.

„Jis turi ko laukti, jis turi dėl ko džiaugtis, – apie kasdien tūkstančius atvirukų gaunantį Daltoną pasakojo motina. – O maldos tikrai veikia“.

Specialius renginius padėti išpildyti Daltono norui organizavo ir vietos mokyklos, įvairūs būreliai ir net sporto klubai.

Jeigu norite padėti Daltonui pagerinti pasaulio rekordą, savo atviruką galite siųsti adresu: Dalton Dingus, HC 62 Box 1249, Salyersville, KY 41465, USA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis