Didžiųjų parduotuvių vadybininkai žino, kad artėjant gražiausiai metų šventei reikia užsakyti daug brangaus tualetinio popieriaus, kuris nėra gerai perkamas visus metus. Jau antroje lapkričio pusėje brangaus, geros kokybės tualetinio popieriaus paklausa išauga 24 proc., o gruodžio mėnesį dar labiau padidėja – prieš Kalėdas jo nuperkama 35 proc. daugiau. Gyvenimo būdo ekspertai tai linkę aiškinti tuo, kad dauguma britų per šventes sulaukia svečių – draugų ir giminaičių, kuriems nori padaryti įspūdį, taip pat siekiama pasirodyti prieš tėvus bei uošvius.
2007 metais, kai vyko Europos popieriaus simpoziumas, atliktas tyrimas parodė, kad vidutinis britas per metus sunaudoja 110 ritinėlių tualetinio popieriaus, o tai yra dvigubai daugiau nei Europos vidurkis ir 25 kartus daugiau nei Ukrainoje. Tokia britų meilė tualetiniam popieriui aiškinama tuo, kad jų šalyje jo yra nepaprastai daug rūšių ir spalvų, galima nusipirkti ir labai originalaus. Dizaineriai pasiūlė net juodo tualetinio popieriaus „Renova Black“, kuris labai išpopuliarėjo ne tik Jungtinėje Karalystėje, bet ir Jungtinėse Valstijose.
Vidutiniškai Vakarų Europoje vienam gyventojui tenka 12,4 kilogramo popieriaus. Iš naujųjų Europos Sąjungos šalių jo daugiausia suvartojama Baltijos valstybėse – 3,9 kilogramo per metus.
Vidutiniškai Vakarų Europoje vienam gyventojui tenka 12,4 kilogramo popieriaus. Iš naujųjų Europos Sąjungos šalių jo daugiausia suvartojama Baltijos valstybėse – 3,9 kilogramo per metus. Įdomu tai, kad švara ir tvarka garsėjantys vokiečiai per metus jo nuperka tik 1,3 kilogramo, tai yra tris kartus mažiau nei lietuviai, latviai ir estai. Tai galima paaiškinti nebent tik vokiečių taupumu.
Britai prieš Kalėdas ima pirkti ne tik brangų tualetinį popierių, bet ir geros kokybės bakalėjos prekes, pavyzdžiui, šventėms visuomet įsigyja brangios kavos ir arbatos. Šių prekių paklausa lapkričio pabaigoje išauga 20 proc., o gruodį prieš pat Kalėdas – net 42 procentais. Pastebėta, kad britų šeimininkės prieš Kalėdas paslepia pigias „Nescafe“ ir „PG Tips“ dėžutes giliai spintelėse, o matomoje vietoje pastato „Hyacinth Bucket“ ir kitų subtilaus skonio kavos ir arbatos indelius, kas turi liudyti gerą šių namų šeimininkų skonį. Kavos ekspertas Nickas Paddisonas tai aiškina taip: „Mes pastebėjome, kad metų gale pirkėjai ima labiau pirkti filtruojamą kavą, nes ketina per Kalėdas ja pavaišinti draugus ir šeimos narius. Dauguma pirkėjų įsigyja aukščiausios rūšies kavos ir arbatos, kad padarytų įspūdį tiems, kurie jų namuose apsilanko tik kartą per metus. Tuomet geriausia juos pavaišinti skania kava ir arbata, nes tai kainuoja pigiau nei gausios vaišės. Tai dar kartą patvirtina, kad širdies gilumoje britai yra snobai.“