Kauno kalėdiniame vaizdo klipe – daugiau nei pusšimtis aktorių

Pirmadienio vakarą pristatytas kalėdinis vaizdo klipas, kuriame savanoriškai filmavosi daugiau nei pusšimtis kauniečių. Nuotaikingame filmuke žmonės raginami nelikti abejingais ir ištiesti pagalbos ranką ar tiesiog padaryti gerą darbą, o scenos buvo filmuojamos gražiausiose Kauno vietose.
Kalėdinio Kauno klipo filmavimas
Kalėdinio Kauno klipo filmavimas

Vaizdo klipo pagrindinė mintis ir idėja buvo parodyti, kad gerumas gali įkvėpti kitus žmones daryti gerus darbus, o gerumas kiekvienam jį parodžiusiam grįžta tuo pačiu.

Filmo kūrimui autoriai ir savanoriai aktoriai aukojo savo laisvalaikį – scenos buvo filmuojamos tris savaitgalius iš eilės. Skaičiuojama, kad iš viso filmuke suvaidino daugiau nei 50 aktorių – nuo pačių mažiausių iki garbaus amžiaus kauniečių, nuo Kauno „Žalgirio“ Garbės klubo narių iki policijos pareigūnų. Beje, projekte dalyvavo ir Prancūzijos pilietė.

Visi projekte dalyvavę žmonės – nuo autorių iki aktorių – dirbo neatlygintinai savo laisvalaikio metu.

Autoriai stengėsi ne tik skleisti kalėdinę dvasią, bet ir pristatyti gražiausias Kauno vietas – scenos buvo filmuojamos senamiestyje, Laisvės alėjoje, prie „Žalgirio“ arenos, Pažaislio vienuolyno prieigose. Kūrybinę komandą į savo valdas noriai įsileido Lietuvos zoologijos sodas, Kauno tarptautinis oro uostas.

Kūrėjai džiaugėsi savanorių aktorių entuziazmu, tačiau didžiausiu iššūkiu tapo ne itin žiemiškas oras. Scenų filmavimai buvo derinami pagal orų prognozes, o realiai iki šiol buvo vos vienas savaitgalis, kuomet Kaune iškrito šiek tiek daugiau sniego.

Visi projekte dalyvavę žmonės – nuo autorių iki aktorių – dirbo neatlygintinai savo laisvalaikio metu.

VIDEO: Kalėdinis Kauno klipas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis