„Palyginę moterų ir vyrų gruodžio mėnesio užsakymus, pastebime įdomių tendencijų: moterys ne tik perka pigesnes dovanas, bet ir jų vienu metu įsigyja mažiau. Vidutinis vyrų dovanų krepšelio dydis – 2,6 dovanos, moterų perkamų dovanų vidurkis – 1,9 dovanos“, – vyrų ir moterų apsipirkimo skirtumus vardina LaisvalaikioDovanos.lt direktorius Aurimas Mažylis.
A. Mažylis mano, kad tokias tendencijas gali lemti tai, jog vyrai ir moterys skirtingai paskirsto kalėdines išlaidas. „Moterys prieš Kalėdas mėgsta pasigražinti: išlaidos grožio salonuose bei drabužių parduotuvėse, matyt, nemenkai apkarpo kalėdinių dovanų biudžetą“, – šypsosi direktorius.
Skirtingam vyrų ir moterų perkamų dovanų skaičiui parduotuvės vadovas taip pat randa paaiškinimą: „Moterys dovanų pradeda ieškoti anksčiau, jau nuo lapkričio, tad gruodžio mėnesį joms belieka nupirkti tik paskutines dovanas. Vyrukai dovanas perka paskutinėmis dienomis ir visas kartu, tad jie daug dažniau nei moterys vienu užsakymu įsigyja po 4 ar net 5 dovanas“.
Skiriasi ir vyrų bei moterų perkamiausių dovanų dešimtukai: moterų dešimtuke dominuoja gurmaniškos dovanos bei kvietimai į teatrą, vyriškame dešimtuke – aktyvaus laisvalaikio pramogos bei įvairūs masažai.