Kas kabo ant eglutės?
Vienas iš šeimos narių atidžiai apžiūri ant eglutės kabančius žaisliukus ir trumpam išeina iš kambario. Kiti tuo metu nukabina kelis eglutės žaisliukus ir paslepia juos nematomoje vietoje. Į kambarį grįžusio žmogaus užduotis – prisiminti, kokio žaisliuko trūksta. Jei įminti sekasi sunkiai, kiti šeimyniškiai gali šiek tiek pasufleruoti. Kai trūkstamas žaisliukas jau atspėtas, iš kambario išeina kitas šeimos narys ir žaidimas prasideda iš naujo.
Vienas iš šeimos narių atidžiai apžiūri ant eglutės kabančius žaisliukus ir trumpam išeina iš kambario.
Sumodeliuok kalėdinį rūbą
Kiekvienas žaidėjas, naudodamas tik žirkles, laikraščio arba žurnalo lapus, drabužių smeigtukus ir vieną kalėdinę puošmeną (girliandą, žaisliuką, eglės šakelę ir pan.) turi sumodeliuoti šventinį rūbą. Žaidimą galima žaisti ir poromis, draugiškai pasiskirstant dizainerio ir modelio pareigas. Šiai užduočiai atlikti skiriama dešimt–penkiolika minučių – ne daugiau, kad neišgaruotų adrenalinas! Laimėtojas apdovanojamas iš anksto sugalvotu prizu.
Sausainių valgymas
Šeimos nariams padalinama po 5–10 sausainių. Žaidimo užduotis – kuo greičiau suvalgyti šiuos saldumynus, neužsigeriant vandeniu. Greitasis sausainių valgymas ypač patiks mažiesiems kalėdautojams.
Kalėdinio eilėraščio kūrimas
Šiam žaidimui jums reikės: popieriaus lapų, rašiklių ir kūrybinės žiežirbos. Kiekvienas žaidėjas gauna po vieną lapą, jo viršuje parašo dvi kalėdinio eilėraščio eilutes, užlenkia lapą paslėpdamas jas ir perduoda stalo kaimynui, kuris pratęsia eilėraštį dar dviem eilutėm, nematydamas prieš tai parašytųjų. Kiekvienam lapui apėjus ratą, visi perskaito eilėraščius ir išrenka juokingiausią.
Žaidimas užmerktom akim
Ant didelio popieriaus lapo nupieškite poros centimetrų pločio vingiuotą takelį. Pažymėkite starto ir finišo liniją. Išdalinkite žaidėjams skirtingų spalvų flomasterius. Kiekvienas žaidimo dalyvis užrištomis akimis „keliaudamas“ flomasteriu turės mėginti įveikti kuo ilgesnį atstumą klaidžiuoju taku. Išlindus už jo ribų, matantieji sako STOP, ir ėjimą pradeda kitas žaidėjas. Kiekvienas ėjimas pradedamas toje vietoje, kurioje paskutinį kartą buvo „paslysta“. Pramoga bus dar azartiškesnė, jei laimėtojo lauks prizas–siurprizas.