Internetinės parduotuvės generalinis direktorius Dainius Liulys šį reiškinį aiškina ne tik visuotine skaitmenizacija, bet ir su didėjančiu gyvenimo tempu bei augančia pasiūla atrandamais naujais prioritetais.
„Pamažu praeina laikas, kai dideli, šurmuliuojantys prekybos centrai buvo mėgstamas lietuvių atsipalaidavimo ir laisvalaikio leidimo būdas. Kai po darbų artimiausiems žmonėms ir mėgstamai veiklai paroje telieka kelios valandos, o vien kelionė iki prekybos centro per kamščius gali užtrukti daugiau nei valandą, žmonės natūraliai ima ieškoti alternatyvų“, – komentuoja D. Liulys.
Internetinė parduotuvė pigu.lt pastebi, kad šiųmetis pirkėjų dovanų krepšelis nedaug skiriasi nuo pernykščio, o jam įtakos turi ir įvairios kalėdinės nuolaidos.
Populiariausiomis dovanomis nebe pirmus metus išlieka kvepalai, kosmetika, žaislai, virtuviniai kombainai, trintuvai, kompiuteriai ir žaidimų konsolės, mobilieji telefonai, buitinė technika, sporto prekės bei žiemos sporto apranga.
„Kaip ir kasmet, didžiosioms šventėms žmonės stengiasi pasidovanoti sau ar artimiesiems tai, kam taupė visus metus.
Taigi daug ką šiais metais nudžiugins didelės, ilgai tarnausiančios dovanos – nuo kvepalų, papuošalų, kosmetikos, iki praktiškesnių dovanų, pagerinsiančių žmonių buitį, mokslus ir kasdienį darbą“, – kalėdinius pirkėjų įpročius apibendrina D. Liulys.