Žiemą lietuviai saulės ieško prekybos centruose

Šaltuoju metų laikotarpiu žmonės į prekybos ir pramogų centrus plūsta ne tik norėdami įsigyti prekių, bet ir nesąmoningai ieškodami saulės ir šilumos, kurios žiemą taip trūksta.
Vilniaus prekybos centruose jau blizga kalėdiniai papuošimai
Vilniaus prekybos centruose jau blizga kalėdiniai papuošimai / Maksim Frantovskij nuotr.

Psichologo dr. Mariaus Daugelavičiaus teigimu, nieko keisto, kad gyventojai dideliuose, gerai ir jaukiai įrengtuose prekybos ir pramogų centruose ieško ne tik įvairių akcijų ir kalėdinių dovanų.

Asmeninio albumo nuotr./Marius Daugelavičius
Asmeninio albumo nuotr./Marius Daugelavičius

„Prekybos centrų tokia ir yra koncepcija, kad tai nėra tik vieta įsigyti prekėms. Jie skirti maloniai praleisti laiką. Visa tai yra sąmoningai daroma, kuriama tokia jauki atmosfera – yra suoliukai, ant kurių galima prisėsti pailsėti, veikia kino teatrai, siūloma daug kitų pramogų. Todėl žmogus turi ten ką veikti“, – sakė M.Daugelavičius.

Paklaustas, ar dirbtinai sukurtas šilumos ir jaukumo įspūdis negali neigiamai paveikti daug laiko prekybos ir pramogų centre praleidžiančio žmogaus, psichologas negalėjo atsakyti vienareikšmiškai.

„Jei kitur šviesos, šilumos tiek negauna, tai gerai, kad ateina į erdvius prekybos ir pramogų centrus. Bent jau ten gauna, to, ko negauna kitur. Kita vertus, tokie žmonės turėtų savęs paklausti: „Ko aš einu į prekybos centrą“. Jie turėtų sąmoningai į save pažiūrėti ir pagalvoti, kad gal gyvenime kažką reikia keisti, šilumos ir šviesos ieškoti savo namuose, šeimoje?“, – teigė M.Daugelavičius.

Šeimos finansų ekspertai vartotojams pataria į prekybos ir pramogų centrus nesinešti daug pinigų ir iš anksto apgalvoti savo pirkinius ar pramogas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis