Indijos portalui „India Today” sukurta, o vėliau Indijos meno mugėje
dalyvavusi nuotrauka sulaukė nevienareikšmiškų vertinimų. Meno mugės direktorius Sandy Angus gynė menininką, sakydamas, jog politinė ir socialinė šio kūrinio reikšmė drauge su tokia svarbia meno pasaulio figūra kaip Ai Weiwei, nuotrauką daro ikoniška.
Tačiau su juo sutinka ne visi. Socialiniuose tinkluose nuvilnijo nepasitenkinimo banga – Ai Weiwei buvo kaltinamas nejautrumu, nepagarba ir mėginimu kelti savo reitingus kito nelaimės sąskaita.
Ypač didelio ažiotažo Ai Weiwei nuotrauka sulaukė dar ir dėl to, jog šiuo metu Vokietijoje gyvenantis Kinijos disidentas pastaruoju metu skyrė itin daug dėmesio pabėgėlių problemoms ir jų reprezentacijai šiuolaikiniame mene – metų pradžioje Ai Weiwei paskelbė norintis Lesbo saloje įkurti memorialą pabėgėliams, o dar praėjusią savaitę menininkas atsiėmė savo darbus iš Danijos „Aros“ muziejaus Orhuse ir „Faurschou Foundation“ Kopenhagoje, taip protestuodamas prieš antiimigracinę šalies politiką.
„India Today“ po pastarųjų dienų įvykių išplatintas pranešimas teigia, jog Ai Weiwei „tiki, kad menininkai neprivalo būti politiški, jie tik turi būti žmogiškesni“.
Socialinių tinklų vartotojai netruko pastebėti, jog paradoksalu, kad save taip teisina menininkas, kaltinamas būtent žmogiškumo ir empatijos stoka.