Darbą pradeda nauja Geležinkelių muziejaus vadovė

LTG grupės Geležinkelių muziejus turi naują vadovę. Šias pareigas pradeda eiti Vija Platačiūtė. Naujoji vadovė bus atsakinga už sklandų muziejaus darbą, puoselės ir viešins jo vertybes, koordinuos kūrybinius procesus, inicijuos įvairius projektus, rūpinsis muziejaus veiklos sklaida, rašoma „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime spaudai.
Vija Platačiūtė
Vija Platačiūtė / Bendrovės nuotr.

„Smagu, kad muziejaus vadovo atranka sulaukė rekordinio susidomėjimo. Tiek gyvenimo aprašymų Korporatyvinių reikalų funkcija dar nėra sulaukusi – turėjome daugiau nei 100 kandidatų. Naujajai vadovei keliami ne tik įprasti reikalavimai, tokie kaip muziejaus ekspozicijų priežiūra ir atnaujinimas ar muziejaus darbo organizavimas, bet ir pasirengimas Geležinkelių muziejaus tapimui viešąja įstaiga, taip pat didesnis muziejaus atvirumas visuomenei, naujų partnerių paieškos“, – sako Korporatyvinių reikalų funkcijos direktorius Aleksandras Zubriakovas.

Vija Platačiūtė, baigusi doktorantūros studijas, aštuonerius metus vadovavo nevyriausybinei organizacijai, vykdančiai socialinius projektus bei tyrimus žmogaus teisių, lygių galimybių ir migracijos srityse, prisidėjo prie Lietuvos Įvairovės chartijos steigimo. Perėjusi į kultūros sektorių ji dirbo projektų vadove, koncertų ir festivalių organizatore, parodų kuratore, turi patirties komunikacijos ir viešųjų ryšių srityje.

Vilniuje įsikūręs Geležinkelių muziejus yra moderniausias geležinkelių muziejus Baltijos šalyse, kuris, siūlydamas įvairias ekskursijas, edukacijas ir interaktyvias patirtis, šiuolaikiškai ir patraukliai supažindina su geležinkelininko profesija, geležinkelių istorija ar naujausiais diegiamais technologiniais sprendimais. Muziejui taip pat priklauso lauko ekspozicija Bėgių parke bei filialas Šiauliuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis