Klaipėdoje „Meridianas“ iškels bures, dedikuotas Švyturio metams

Klaipėdos simboliu tapęs „Meridianas“ penktadienį pakeldamas bures pradės naują vasaros sezoną.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Bures kels Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos studentai, o ceremonijoje dalyvaus Jūrų kapitonų asociacijos nariai, dalis kurių yra plaukioję po „Meridiano“ burėmis.

Dešimtmečio proga laivas pasipuoš naujomis burėmis ir tai bus jau trečiasis burių komplektas, kai puoselėjama ši tradicija, pranešė viešoji įstaiga Klaipėdos jūrinio miesto simbolis burlaivis „Meridianas“.

„Kasmetinis „Meridiano“ burių pakėlimas yra būdas sukurti unikalų eksponatą po atviru dangumi ir žmonėms iš arti pademonstruoti burlaivį pilnomis burėmis“, – sakė „Meridiano“ išsaugojimo iniciatorius Aloyzas Kuzmarskis.

Iš viso „Meridianas“ turi 14 burių, bendras jų plotas – daugiau nei 600 kvadratinių metrų.

Jau tapo įprasta, kad vadinamosios tiesiosios burės, kurios skleidžiamos ant priekinio stiebo – fokstiebio – kasmet skelbia tam tikrą Klaipėdos mietui svarbią žinutę.

Šį kartą priekinės „Meridiano“ burės bus dedikuotos Švyturių metams – ant tiesiųjų burių bus atkartotas Baltasis švyturys.

Anot pranešimo, burių pakėlimo ceremonija ne tik duos startą sezono pradžiai, bet ir taps įžanga į daugiau tą patį savaitgalį vyksiančių renginių, tarp jų – pirmą kartą Klaipėdoje rengiamą Žuvies dieną, Gatvės muzikos dieną, Laivų paradą ir galiausiai – tradicinį Vilties bėgimą.

1948 metais Suomijoje pastatyta barkentina „Meridianas“ pagal savo pirminę paskirtį buvo Klaipėdos jūreivystės mokyklos mokomasis laivas, jame jūrinės praktikos sėmėsi daugybė Lietuvos jūrininkų ir kapitonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis