„Nepamirštamas“ moters portretas – geriausias Baltijos šalių fotografijos konkurse

Prieš keletą dienų Baltijos šalių fotografijos festivalyje „I AM Photographer“ geriausiu portretu (The Best Portrait Photograph 2015) pripažintas moters portretas „Unforgettable“, o jo autorė Laima Kavaliauskaitė pelnė net penkis apdovanojimus.
Unforgettable
Unforgettable
Temos: 1 Fotografija

Iš viso festivalyje dalyvavo 247 fotografai iš 17 valstybių, kurie komisijai pateikė 1328 savo darbus.

„Savo darbuose stengiuosi pridėti šiek tiek paslaptingumo, mistikos, ypač kai fotografuoju moteris, žmonių santykius. Moterų vidinis pasaulis yra labai turtingas, emocionalus. Todėl nėra teisinga fiksuoti tik tai, ką mato akys – tai nėra nei tikslu, nei teisinga“, – savo kūrinius pristato Laima Kavaliauskaitė.

Ji pripažįsta, kad moterys jos darbuose dažnai būna šiek tiek raganiškos, nes paslaptingumas neatskiriamas nuo moteriškumo.

kūryboje nereikia bijoti sudėti savo angelus ir demonus į vieną, kas ir pavertė „Unforgettable“ nuotraukos heroję gražia, bet taip pat ir antgamtiška, bauginančia būtybe.

„Kiekvienas žmogus, o ypač moteris yra nuolat kintanti ir įvairialypė asmenybė. Gana neseniai supratau, kad kūryboje nereikia bijoti sudėti savo angelus ir demonus į vieną, kas ir pavertė „Unforgettable“ nuotraukos heroję gražia, bet taip pat ir antgamtiška, bauginančia būtybe“, – sako Laima Kavaliauskaitė.

„Unforgettable“ taip pat pripažintas geriausiu „The Best Photograph of Glamour“ kategorijoje, o antroje vietoje („The Best Photograph of Glamour 1st Runner“) atsidūrė kitas L.Kavaliauskaitės darbas „Chosen by Fate“.

Chosen by Fate
Chosen by Fate

Kitas Laimos Kavaliauskaitės darbas „Relations“ pripažintas geriausia grupės nuotrauka („The Best Photograph of Groups“), o kita jos nuotrauka „Leaded By Two“ užėmė antrą vietą „The Best Photograph of Groups 1st Runner Up“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis