Recife sporto klubas garsėja aistringiausiais gerbėjais visoje Brazilijoje, kurie lieka ištikimi savo komandai nuo gimimo iki mirties. Brazilų reklamos, marketingo ir viešųjų ryšių kompanija „OGILVY Brasil“ sugalvojo pasinaudoti šių gerbėjų ištikimybe savo klubui ir ją pratęsti net po mirties.
„Mūsų idėja buvo sukurti naują gerbėjų rūšį – nemirtingus gerbėjus. Jų širdys, akys, plaučiai galėtų sirgti už komandą, net jiems mirus. Todėl mes sukūrėme pirmąją futbolo klubo organų donoro kortelę, kuri sirgalių aistrą gali perduoti kitiems žmonėms. Tuo pačiu ši kortelė padeda panaikinti didžiausią organų donorystės kliūtį Brazilijoje – kai šeimos neduoda sutikimo paimti mirusio artimojo organus“, – savo projektą pristato „OGILVY Brasil“.
Jų sukurta integruota reklaminė kampanija buvo pristatyta per svarbias rungtynes, kai žaidėjai į aikštę išėjo su ligoniais, laukiančiais organų. Sirgaliai išskleidė didelį plakatą, kviečiantį įsigyti donoro kortelę ir visi norintys galėjo tuoj pat tai padaryti.
Gera idėja pasiteisino: jau 51 tūkst. futbolo gerbėjų turi donoro korteles ir šis skaičius vis auga, o per metus 54 proc. padaugėjo organų donorų ir tai sumušė istorinį rekordą. Širdies ir ragenų transplantacijos laukiančiųjų sąrašas sutrumpėjo iki nulio.
Taip pat šia kortele buvo įtvirtintas gerbėjų viso gyvenimo atsidavimas ir ištikimybė Recife sporto klubui.
„OGILVY Brasil“ kūrybos darbuotojai, sugalvoję sujungti du svarbius tikslus – sporto klubo reklamą ir donorystės skatinimą – išsiskyrė iš kitų sporto klubų, kurie savo komunikacija kviečia gerbėjus pirkti klubo atributiką ar bilietus į rungtynes. Kilnesnis tikslas ir sėkminga kampanija pelnė šiam projektui „Pardavimų skatinimo ir aktyvacijos“ („Promo & Activation“) kategorijos „Grand Prix“.