„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kanų liūtų“ festivalyje apdovanojimus šluoja pilietinė kampanija „Kvailiausi būdai numirti“

Nuo birželio 16 iki 22 dienos Kanuose vyksta tradicinis didžiausias pasaulyje kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“, kasmet suburiantis daugiau nei 11 tūkstančių kūrybinių industrijų narių iš viso pasaulio.
Kampanija „Dumb Ways to Die“
Kampanija „Dumb Ways to Die“ / McCann kompanijos nuotr.

Šiais metais kaip vienas ryškiausių apdovanojimų lyderių išskiriama „Metro trains“ inicijuota socialinė kampanija, pavadinta „Kvailiausi būdai numirti“ („Dumb Ways to Die“). Jos tikslas – sumažinti nelaimingų atsitikimų, susijusių su nesaugiu žmonių elgesiu prie traukinių, skaičių.

Reklamos milžinės „McCANN“ Australijos padalinys sugalvojo sukurti linksmą, pramoginį turinį primenančią kampaniją, kuri įtrauktų jaunimą ir skatintų skleisti mintį, kad „neatsargiai elgtis prie traukinių yra vienas kvailiausių būdų numirti“.

Specialiai šiai kampanijai sukurtas vaizdo klipas, dar neišleidus nei dolerio reklamai žiniasklaidoje, sulaukė daugiau nei 20 milijonų peržiūrų „Youtube“. „iTUnes“ patalpinta daina 28 šalyse pripažinta populiariausia arba pateko į geriausių dešimtukus. Daugiau nei 3 milijonus kartų šios kampanijos žinutėmis buvo pasidalinta su draugais „Facebooke“ – tai sumušė pasidalijimų rekordą per visą „Facebooko“ istoriją. Populiarumu džiaugiasi ir kampanijos interneto svetainė.

Kampanija pasiekė ir net viršijo savo tikslus – apklausos parodė, kad 39 proc. žmonių, paveikti šios kampanijos, stengiasi elgtis atsargiau prie traukinių. Per tris mėnesius po kampanijos pasirodymo „Metro“ užfiksavo 21 proc. mažiau nelaimingų atsitikimų ir mirčių, susijusių su traukiniais, lyginant su praėjusiais metais.

Kampanija „Kvailiausi būdai numirti“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje jau pelnė du apdovanojimus – tiesioginės rinkodaros ir viešųjų ryšių „Grand Prix“, tačiau apdovanojimų teikimas dar nesibaigė ir jai prognozuojama sulaukti ir daugiau prizų.

VIDEO: Daina „Dumb ways to die“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs