Kauno „Fluxus ministerija“ imasi iniciatyvos sprendžiant nelegalių „graffiti“ problemą

Vis dažniau pasigirstant kalboms apie didėjančią nelegaliai piešiamų „graffiti“ problemą Kaune, menų inkubatorius „Fluxus ministerija“ imasi iniciatyvos spręsti susidariusią situaciją.
Grafičio piešiniai požeminėje perėjoje
Grafičio piešiniai požeminėje perėjoje / BFL/Tomo Lukšio nuotr.

„Jauni žmonės vis dažniau save išreiškia nelegaliais būdais – piešdami ant privačių ar savivaldybei priklausančių pastatų sienų, o mieste nėra vietų, kur būtų galima „graffiti“ piešti legaliai. Mes kviečiame pasinaudoti „Fluxus ministerijos“ erdvėmis ir visus mėgstančius „graffiti“, atskleisti savo sugebėjimus mūsų pastate“, – teigė „Fluxus ministerijos“ projekto vadovas Edgaras Stanišauskas.

6400 kv. m. buvusiame „Lituanicos“ batų fabrike įsikūrusi „Fluxus ministerija“ jau nuo praėjusių metų gegužės mėnesio praturtina Laikinosios sostinės kultūros gyvenimą netradicinio, avangardinio ir pogrindinio meno atstovų koncertais, pasirodymais, parodomis, kitais renginiais. Nuo šiol „Fluxus ministerijos“ erdvės atviros ir „graffiti“ menininkams.

„Nelegalių piešinių problema nėra nauja, pastatai niokojami, o baudomis ir draudimais savivaldybės efektyvių rezultatų nepasiekia. Miestuose yra apstu apleistų, nenaudojamų pastatų, nuobodžių požeminių perėjų, tad mes siūlome išnaudoti šias miesto erdves –  pradedame nuo savęs,  nuo savo erdvių“, – teigė E.Stanišauskas.

Jis priduria, kad svarbu skirti „graffiti“ meną ir tiesiog vandalizmą. „Mes suteikiame erdves tiems, kurie nori atskleisti savo kūrybą, piešiniais pademonstruoti idėjas, manome, kad beprasmiška erdves gadinti vis populiarėjančiais „tagais“ ir necenzūriniais užrašais“, – teigė „Fluxus ministerijos“ projekto vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis