Darbą siūlo „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“, kviesdama verslus įdarbinti savo prekės ženklus didžiausiame ir ilgiausiame pasaulyje kultūros ir kūrybos festivalyje. Kol kas dar laisvos – generalinio ir pagrindinio rėmėjo „darbo vietos“. Būsimas darbdavys siūlo atsakingas pareigas, gerą atlyginimą, neprašo patirties ir įsipareigoja apmokyti, o dirbti bus galima visoje Europoje ir net pasaulyje.
„Nors jau gerą pusmetį gyvename dramatiškai prisitaikę prie pandemijos padiktuotų ekonominių ir socialinių sąlygų, kai įmonių biudžetai, o ypač skirti rinkodarai, yra suvaržyti, kviečiame įmones surizikuoti ir prekių ženklų sklaidai skirtas lėšas „įdarbinti“ Europos kultūros sostinės programoje ir susigrąžinti ne tik materialinę, bet ir moralinę vertę, prisidedant prie pokyčio mieste ir regione kūrimo“, – sako „Kaunas 2022“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Mindaugas Reinikis.
Pasak M.Reinikio, Europos kultūros sostinės titulo metai Kaune yra unikali galimybė verslui, pasitaikanti kartą per keliolika metų, prisidėti prie didžiausio, gilias tradicijas turinčio kūrybinio festivalio, truksiančio visus metus.
„Kauno ir Kauno rajono pasiruošimas Europos kultūros sostinės titulo metams, nepaisant pandemijos keliamų rizikų, jau yra pasiekęs finišo tiesiąją. Kartu su daugiau nei šimtu kultūros organizacijų, 2022-aisiais surengsime didžiausią ir ilgiausią pasaulyje kultūros festivalį – šventę kauniečiams, europiečiams ir pasaulio piliečiams bei pristatysime išskirtinius kultūros įvykius kiekvieną metų savaitgalį, taip pat pakviesime į didžiųjų renginių trilogiją. Pas mus „įsidarbinusiems“ prekės ženklams siūlome matomumo užtikrinimą ne tik Lietuvos, tačiau ir plačioms užsienio auditorijoms“, – pasakoja M.Reinikis.
Europos kultūros sostinės biudžetas visos programos įgyvendinimui – 30 mln. eurų. Pagrindinis šio projekto finansuotojas – Kauno miesto savivaldybė, skirianti 12 mln. eurų, Lietuvos Respublikos Vyriausybė skiria 10 mln. eurų, Kauno rajono savivaldybė – 4 mln. eurų. Likusius 4 mln. eurų reikiamo programos biudžeto siekiama pritraukti iš įvairių Europos fondų ir privataus kapitalo.
Europos kultūros sostinės Kaune vienu iš pagrindinių rėmėjų jau yra bendrovė „Švyturys – Utenos alus“, taip pat remia advokatų profesinė bendrija „Magnusson“, prekybos ir laisvalaikio centras Kauno AKROPOLIS, kavinių tinklas „Caffeine“, bendrovė „Druskininkų Rasa“, žiniasklaidos įmonės „15min“, „Žmonės“, „IQ“, „Kauno diena“. Organizacijos strateginis partneris – LRT grupė.
Daugiau apie būsimo darbo sąlygas galima sužinoti čia.