Atskleidžiamas naujojo Kauno mitinio Žvėries pavidalas

Ilgai laukto Kauno – Europos kultūros sostinės 2022 mitinio Žvėries pavidalo konkursas įvyko ir komisija paskelbė nugalėtoją. Juo tapo Dariaus Petreikio sukurtas atvaizdas.
Mitinis Kauno žvėris
Mitinis Kauno žvėris

„Idėja kilo žvelgiant į „Kaunas 2022“ logotipą... Išgirdęs apie konkursą, pasakiau: duodu sau vieną vakarą pavidalui sukurti. Jei nepavyks, vadinasi – nelemta.

Žinoma, viskas užtruko ilgiau. Keisčiausia, kad skaitydamas konkurse pateiktą aprašymą apie Žvėrį, jo aplinką ir laukdamas konkurso rezultatų, negalėjau sustoti piešęs Žvėries komiksus ir skirtingus atvaizdus. Žvėris juk nėra vienišas. Man dabar įdomiausia, kas bus jo požeminio Kauno Karalaitė. Koks tai personažas?“ – „Kaunas 2022“ pranešime spaudai cituojamas D.Petreikis.

Mitinis Kauno Žvėris
Mitinis Kauno Žvėris

„Šis Žvėris yra tikras kaunietis. Jis kampuotas ir turi daug energijos. Mums svarbi ir praktinė pusė – jį lengva naudoti, o mes esame tie žmonės, kurie turės su šiuo atvaizdu dirbti keletą metų. Jį lengva pakartoti bet kam – net aš, nesugebantis piešti, galiu jį pakartoti. Ir dar: jame sudėti visi Kauno legendų atgarsiai.

Jis yra labai šiuolaikiškas, sakyčiau, avangardinis tauro idėjos vystymas. Žvėris gali tapti Kauno Nese – pritraukti turistų ir teigiamai atsiliepti regiono ekonomikai. Žvėrį galės naudoti visi norintys“, – sako Mitinio žvėries platformos kuratorius ir idėjos sumanytojas Rytis Zemkauskas.

Mitinis Kauno Žvėris
Mitinis Kauno Žvėris

„Kauno – Europos kultūros sostinės 2022“ komanda Europos institucijose neretai pavadinama „Žvėries komanda“. Ir ne vien dėl savo energijos ar, kad iš laikinosios į šiuolaikinę sostinę keliaujantis Kaunas imponuoja visiems. Europos kultūros sostinės komandos iškelta šiuolaikinio miesto mito idėja pasirodė patraukli ir unikali. Pamatyti, kaip kuriamas šiuolaikinio miesto mitas, jau šiandien atvyksta kultūros sferos profesionalai ir žurnalistai iš visos Europos. Apie Kauno Žvėrį kalbama, jo laukiama.

Šiemet „Kaunas 2022“ komanda surengė atvirą tarptautinį konkursą, siekdama sukurti Kauno Žvėries pavidalą. Pavidalą, kurį būtų galima vystyti toliau, kuris taptų Kauno, kaip šiuolaikinės Europos kultūros sostinės, simboliu. Kultūros sostinės organizacijos suburta komisija iš Kauno rinkodaros agentūros „Kaunas In“, Kauno miesto savivaldybės, „Kaunas 2022“ kuratorių, atsižvelgdama į viešo balsavimo socialiniame tinkle rezultatus, išrinko nugalėtoją.

Komisijoje dalyvavo prof. Jonas Audėjaitis, VDA Kauno fakulteto dekanas, doc. Daiva Citvarienė, menotyrininkė, Tomas Grigalevičius, Kauno miesto mero patarėjas ryšiams su visuomene, Inga Pažereckaitė – Kalėdienė, „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovė, Tomas Ramanauskas, ženklodaros studijos „Godspeed branding“ ir socialinių tinklų agentūros „SuperYou“ įkūrėjas ir kūrybingumo dėstytojas, dr. Virginija Vitkienė, menotyrininkė, „Kaunas2022“ direktorė, doc. Rytis Zemkauskas, VDU PMDF komunikacijos katedros dėstytojas.

Mitinis Kauno Žvėris
Mitinis Kauno Žvėris

„Nugalėtojo idėjos didžiausias privalumas – stipri sąsaja su mūsų projekto vizualine tradicija ir filosofija. Žvėris yra šiuolaikiško Kauno simbolis, matome perspektyvą atvaizdą naudoti atskiroms mūsų programos dalims įvaizdinti. Šis atvaizdas taip pat puikiai atspindi modernistinę Kauno architektūrą, šiandien be galo populiarią Europoje“, – pastebi „Kaunas 2022“ organizacijos direktorė, menotyros mokslų daktarė Virginija Vitkienė.

Anot vieno iš komisijos narių, kūrybingumo trenerio Tomo Ramanausko, nugalėjęs darbas yra su perspektyva vystyti, auginti, adaptuoti ir – svarbiausia – įsilieti į šviežiai pildomą naująjį Kauno identitetą įvairiausiais pavidalais.

Mitinis Kauno Žvėris
Mitinis Kauno Žvėris

Žadama, kad Kauno Žvėris miestą pasieks jau greitai – pasakų knygos vaikams pavidalu, kartu atsiras ir jo atvaizdai mieste, bus sukurtas Žvėries pavidalo objektas.

„Kaunas 2022“ komanda tikisi, kad šiuolaikinį Kauno Žvėrį pamils visi: ir vaikai, ir suaugusieji. Vaikams jis galės tapti žaidimų draugu, o suaugusieji pamatys Žvėrį kaip energingo, šiuolaikinio miesto metaforą. Jo atvaizdus bus siūloma naudoti visiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis