Vienas iš Europos kultūros sostinės siekių – kurti bei skatinti jungtis tarp kultūros ir verslo. „Kaunas 2022“ vadovė Virginija Vitkienė džiaugiasi, jog šiuo ypatingu laikotarpiu prisijungia stiprūs partneriai: „Mieste ir rajone vykstant daugybei pokyčių pastebime, kad kultūra tampa vis labiau matoma ir vertinama privataus sektoriaus. Pastarųjų penkerių metų kelias nebūtų įmanomas be partnerių, todėl labai džiaugiamės, jog kultūros sostinės vizija ir programa atitiko „Verifo“ viziją. Tikimės, kad šis teigiamas impulsas paskatins ir kitus verslus prisijungti bei tapti kultūrinių projektų rėmėjais.“
Apie sprendimą prisijungti prie „Kaunas 2022“ kalbėjo ir elektroninių pinigų įmonės „Verifo“ vadovas Mantas Staliūnas: „Per pastaruosius kelerius metus stipriai išaugome, tad ir Verifo prekės ženklas sustiprėjo, todėl šiais metais žengiame svarbų strateginį žingsnį – tampame „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ generaliniu rėmėju. Pagrindinė priežastis, paskatinusi prisijungti prie „Kaunas 2022“, noras padėti pasiekti kuo platesnę auditoriją Lietuvoje ir Vakarų Europoje, tuo pačiu garsinant šalies bei Kauno vardą. Mūsų veiklos orientuotos į novatorišką, šiuolaikinę visuomenę, tad pagrindinė „Kaunas 2022“ žinutė „Iš laikinosios į šiuolaikinę“ yra idėjiškai artima „Verifo“ įmonei.“
V. Vitkienė akcentavo, kad „Kaunas 2022“ rėmėjai gauna didelę pridėtinę vertę, kuri atsispindi ne tik per matomumą Lietuvoje ir Europoje, bet ir per ekonominį poveikį, ir finansinę grąžą, kuri gimsta iš kūrybinių ir kultūrinių sprendimų.
2022-ais metais Kaunas ir Kauno rajonas taps visos Europos scena, o miestas – vieta, kurioje neišvengsi kultūros. Suplanuota daugiau kaip 40 festivalių, per 60 parodų, daugiau kaip 250 scenos meno renginių (iš kurių daugiau nei 50 premjerų), daugiau nei 250 koncertų.
Didysis Europos kultūros sostinės titulo metų atidarymas prasidės 2022 m. sausio 19–23 d. (pagrindinis atidarymo šou – sausio 22 d., 19:30 prie Žalgirio arenos), kuriam ruošiasi 800 menininkų ir atlikėjų, 1000 savanorių ir kultūros partnerių.