„Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ / Mad Max: Fury Road (2015)
Tai visiškai išprotėjęs perdirbinys, kuris davė Makso fanams viską, ko jie norėjo, jei ne dar daugiau. Bet nors Maksas didelio noro gelbėti pasaulį nerodo, tikroji anti-herojė yra Furiosa. Ilgus metus buvusi Nemirtingojo Džo pakalike ji pagaliau nusprendžia stoti tiesos pusėn ir kartu su Maksu kovoja prieš diktatorių.
„Varnas“ / The Crow (1994)
Nors negalime sakyti, kad filmas paseno labai gerai, tai vis dar kultinė klasika. Baisiausias veikėjas šįkart yra pagrindinis herojus. Iš mirusiųjų kerštui prisikėlęs Erikas (tragiškai filmavimo metu miręs Brandas Lee) pasipuošia Džokerišku makiažu ir keliauja atlikti tokio keršto, kad sunku patikėti, jog tai jis šitoje istorijoje gerietis.
„Agirė, Dievo rūstybė“ / Aguirre, the Wrath of God (1972)
Jei kiekviename Wernerio Herzogo filme Klausas Kinski atrodo kaip šiurpinantis pakvaišėlis, tai dėl to, kad Klausas Kinski iš tiesų toks yra (jei išdrįsite, paskaitykite jo autobiografiją). „Agirė“ yra turbūt geriausias abiejų menininkų filmas kartu. Jo centre – sadistiškas El Dorado miesto ieškotojas, nebijantis mirties. Ypač kitų žmonių.
„Leonas“ / Léon: The Professional (1994)
Luco Bessono juosta apie samdomą žudiką Leoną Montana yra šiuolaikinio trilerio klasika, verta šedevro vardo. Kai jos šeima nužudo korumpuotas agentas, Leonas nenoriai pasiima po savo sparnu dvylikametę kaimynę... Ir tada išmoko ją dirbti su galingu savo ginklų arsenalu. Koks draugiškas.
„Džonas Vikas“ / John Wick (2014)
Džonas Vikas anksčiau buvo labai blogas žmogus. Jis buvo tas žudikas, kurį mafija siųsdavo nužudyti pačių baisiausių priešų. Bet tada jis rado meilę ir nusprendė mesti karjerą. Tačiau viskas pasisuko priešinga linkme, kai mafijos boso sūnus užmušė jo šunį. Nuo tos akimirkos šis filmas yra viena kvapą gniaužianti susišaudymo scena po kitos.
„Žmogus-paukštis“ / Birdman (2014)
Tai drama apie išsiskyrusį vyrą, kuris iš visų jėgų bando tapti didžiu menininku. Bet jis tėra buvęs Holivudo superherojus, visiškai apleidęs savo dukrą. Michaelis Keatonas jį vaidina su nepaprastu subtilumu, o visas filmas puikiai atskleidžia žmogų, kuris yra nepajėgus išgelbėti save, nekalbant jau apie ką nors kitą.
„Nuopolis“ / Falling Down (1993)
Filmas prasideda išsiskyrusiam ir iš darbo atleistam Williamui Fosteriui stovint kamštyje. Tai lašas, perpildęs taurę, ir netrukus jis pradeda kovoti prieš visą dešimto dešimtmečio Los Andželą lyg kompiuteriniame žaidime. Niekas nepabėga nuo jo įsiūčio: kenčia telefono būdelės, praeiviai ir užvis labiausiai restoranas, atsisakęs jam atnešti pusryčių.
„Negyvėlio batai“ / Dead Man’s Shoes (2004)
Shane’o Meadowso keršto istorijoje Richardas atvyksta į mažą Didžiosios Britanijos miestelį, kad nukankintų jo brolį engiančius vietinius. Aktorius Paddy Considine’as persikūnyja į pabaisą, naktį įsilaužinėjančią į namus, nešiojančią dujokaukę ir išgąsdinančią net gangsterius.
„Dalaso pirkėjų klubas“ / Dallas Buyers Club (2013)
Filmo pradžioje Ronas Woodroofas yra homofobiškas visų priešas. Vienas tų žmonių, su kuriais niekuomet nenorėtum susėsti išgerti alaus, juo labiau po to, kai pamatote, kaip jis mušasi su pareigūnais. Bet užsikrėtęs AIDS jis pasikeičia ir tampa altruistišku vaistininku. Pasikeičia ir žiūrovų požiūris į Matthew McConaughey suvaidintą veikėją.
„Mesrinas“ / Mesrine (2008)
Dviejų dalių prancūzų gangsterio Jacques’o Mesrine’o biografijoje Vincentas Casselas sugeba visąlaik prabūti ant ribos tarp žavaus ir siutinančio veikėjo. Jo hobiai yra ginkluoti apiplėšimai, pagrobimai ir žudymas... Tad jo paties sau priklijuota Robino Hudo etiketė jūsų gali ir neįtikinti.
„Nužudyti Bilą“ / Kill Bill (2003)
Jei yra vienas dalykas, kurį Quentinas Tarantino išmano, tai anti-herojai. Viena geriausių yra Beatrix Kiddo, du filmus žudžiusi savo bosą Bilą. Jos siekis nugalėti mafiją, žinoma, kilnus, tačiau jei žiūrėdami jos keliamas skerdynes nemanote, kad jai labai toli iki tikros herojės, tai labai klystate.