Festivalio „Kino pavasaris“ metu apie kiną, muziką ir bendrus jų susitikimus su Benu kalbasi inteligentiški pankai – „Raudonų plytų alaus dirbtuvės“.
Apie garso takelio reikšmę kinui
Nors buvo atvejų, kai Beno dainos buvo panaudotos kuriant filmų garso takelius, tačiau, jo teigimu, tai tikrai negali būti prilyginama specialiai filmams kuriamai muzikai – būtent tai vis dar yra jo neįgyvendinta svajonė.
Benas teigia, kad garso takelis prie filmo prisideda maksimaliai sukurdamas nuotaiką, padeda kurti įtampą ar pabrėžti romantišką momentą. Anot jo, blogas garso takelis neabejotinai gali sugadinti filmą ir atvirkščiai – puikus garso takelis gali lemti filmo sėkmę.
Atlikėjo nuomone, daina nebūtinai turi gimti kartu su filmu: „Žinoma, visuomet yra dar įdomiau, kai garso takelis būna sukurtas specialiai filmui. Visgi, manau, kad filmas gali atgaivinti visiems jau senokai žinomą kūrinį ir pateikti jį visiškai kitaip. Galbūt kitame kontekste žmonės kitaip pradės suvokti ir dainą.“
Apie įkvėpusias muzikines keliones kine
Paklaustas, koks garso takelis B. Aleksandravičiui yra pats įsimintiniausias, vaikinas išskyrė filmą „Važiuok“. „Sunku įsivaizduoti filmą be puikiai pritaikyto mistinio, sintezatoriaus garsais prisotinto garso takelio. Šis takelis kupinas tiek meilės ir švelnumo, tiek pykčio ir griežtumo“, – sako atlikėjas.
Benas išskiria ir kelis „Kino pavasario“ filmus, kurio garso takeliais žavisi: „Taip pat puikus filmas su išskirtinai man artimu ir patinkančiu garso takeliu priklauso „Kino pavasaryje“ seniau matytai dokumentikai „Geismas ir garsas Vakarų Berlyne (1979–1989)“.“ Anot dainininko, jo visų laikų mėgstamiausias filmas ir geriausias garso takelis yra „Atgal į gamtą“.
Paklaustas, ar galėtų išskirti lietuvių kompozitorių, kurio kuriama muzika filmams labiausiai žavisi, dainininkas teigia, kad tokiu titulu apdovanotų kompozitorių ir muzikantą Domą Strupinską. „Kartu su kolega Pauliumi Kilbauskiu pasivadinę „The Bus“ jie yra sukūrę keletą garso takelių, pavyzdžiui, tokiems filmams kaip „Lošėjas“ ar „Redirected“.
Atlikėjo teigimu, jis mėgsta filmus apie muziką – tiek dokumentinius, tiek meninius ar vaidybinius. Mėgstamiausi – dokumentiniai, kadangi galima daugiau sužinoti apie pačių atlikėjų biografijas. „Iš muzikinių filmų žanro išskirčiau „Cobain: Montage Of Heck“, o lengvam vakarui labiau tiktų „Gatvės muzikantas“.
2017-ųjų „Kino pavasaris“ skaičiuodamas paskutines festivalio dienas vis dar kviečia pasinerti į vaizdo ir muzikos susiliejimą.