„Geriausios Kanų Liūtų reklamos“ kiekvieną rudenį muša vis naujus susidomėjimo rekordus. Per pirmąsias dešimt dienų išpirkti beveik visi bilietai į spalio 23-iosios seansus geriausiu rodymo laiku. Tai ir džiugina, ir įpareigoja suformuoti itin stiprią programą“, – sako Algirdas Ramaška, „Geriausių Kanų Liūtų reklamų“ programos sudarytojas.
Kaip ir kasmet, dviejų valandų programoje netrūks nei socialinių reklamų, nei ypatingą meistriškumą demonstruojančių darbų, nei už pilvų griebtis verčiančių nuotaikingų reklamų.
Pastaruosius kelerius metus „Kanų liūtų“ festivalyje dominavo socialinės temos. Jos išlieka.
„Pastaruosius kelerius metus „Kanų liūtų“ festivalyje dominavo socialinės temos. Jos išlieka. Tačiau prekės ženklai šiemet vėl atsigręžė į humorą. Įdomu tai, kad šiemet pagrindinį prizą – „Grand Prix“ Video reklamos (Film) kategorijoje pelnė visus reklamų stereotipus sutraukusi reklama – „It's a Tide ad“ tapo hitu, apie kurį kalbėjo visi“, – pastebi Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.
„Geriausios Kanų Liūtų reklamos“ – jau spalio 23 dieną visuose „Forum Cinemas“ kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje bei Vilniaus kino teatre „Pasaka“.
Bilietus galima įsigyti kino teatrų kasose ir jų puslapiuose internete.
Trys nuotaikingos reklamos iš 2018 metų „Geriausių Kanų Liūtų reklamų“:
„It's a Tide ad“:
„The secret“:
„Exclusive the Rainbow“:
„Geriausių Kanų Liūtų reklamas“ organizuoja įmonė „Lion's share“ – oficiali „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.