Kino mylėtojų pavasaris buvo paženklintas „savu“ kinu – visose trijose Pabaltijo šalyse pirmą kartą žiūrimiausiais tapo būtent nacionaliniai filmai. Lietuvoje šį titulą pelnė Donato Ulvydo drama „Emilija iš Laisvės alėjos“ (2017), Latvijoje – dokumentinis Matiss Kaža pasakojimas „Vieną bilietą, prašau“ (Vienu bileti, ludzu!, 2017), o Estijoje – fantastinė Rainer Sarnet juosta „Lapkritis“ (November, 2017). Iš žiūrimiausiųjų verta paminėti ir šių metų festivalio „Kino pavasaris“ hitus – komediją „Tobuli melagiai“ (Perfetti sconosciuti, 2016), dokumentinį filmą „Išlaisvinimo diena“ (Liberation Day, 2016) bei juodojo humoro persmelktą juostą „Ji“ (Elle, 2016).
Besirinkdami, kur žiūrėti filmą ir kaip už platformų įvairovę gauti papildomų taškų, žaidėjai buvo kūrybingi. Nors populiariausiomis peržiūrų vietomis išliko kino teatrų salės (daugiau nei 60%), internetinių platformų puokštė nenuvylė savo įvairove. Pradėję nuo tokių populiariausių tarptautinių platformų kaip „Netflix“, „Mubi“ ar „Festival Scope“, žaidėjai atsigręžė ir į nacionalines – „Epasaką“, „LRT Mediateką“, „Lietuvos kino fondą“.
Internetinis kino teatras „Epasaka“ tarp žaidimo dalyvių Lietuvoje tapo vienu iš alternatyvių platformų lyderių, o jo repertuare dominuojantis europietiškas kinas – laimėti siekiančių žaidėjų taikiniu. Būtent čia jie atrado norvegų režisierės Aslaug Holm dokumentiką „Broliai“ (Brødre, 2015), „Oskaro“ laureatę Pawelo Pawlikowskio „Idą“ (2013), dar visai neseniai kino teatrų ekranuose rodytą dramą „Nekaltosios“ (Les innocentes, 2016) bei komediją „Naujausias testamentas“ (Le tout nouveau testament, 2015).
Vis dėlto, daugiausiai taškų surinkę žaidėjai į savo sąrašus įtraukė ir nemažai retesnių ar visai negirdėtų legalių filmų peržiūros internete vietų – amerikietišką „SnagFilms“, „Culture Unplugged“, britišką „FilmDoo“, čekišką „DAFilms“ ar už moterų teises per kiną kovojančią „Women’s Voices Now“. Galimybe pamatyti europietiškus filmus tapo ir internetiniai, Lietuvos žiūrovams taip pat pasiekiami, kino festivaliai – prancūzų „My French Film Festival“ bei olandų „IFFR Live“.
Kiek mažesnį nemokamų televizijų populiarumą tarp konkurso dalyvių lėmė turinio pasiūla, kurios didžiąją dalį užima ne europietiškos kilmės filmai, negalintys dalyvauti konkurse, bei serialai.
Projekto įgyvendinimui buvo skirta Europos Sąjungos programos „Kūrybiška Europa“ media schemos „Auditorijos plėtra“ bei Lietuvos kultūros tarybos ir Kultūros ministerijos dalinė finansinė parama.