2014 09 22

Jauniausiam „Lošėjo“ aktoriui vaidmenį užtikrino šuoliai į vandenį

Svarbus vaidmuo filme „Lošėjas“ teko jau aštuonerius metus laisvalaikį baseine leidžiančiam Lukui Keršiui. Keturiolikmetis moksleivis iš Vilniaus (filmavimų metu jam buvo dvylika metų) filme suvaidino Poviliuką, greitosios pagalbos gydytojos Ievos (aktorė Oona Mekas) sūnų.
Lukas Keršys
Lukas Keršys / Filmo kadras

Į filmavimo aikštelę Luką atvedė šuoliai į vandenį – būtent tokios patirties reikalavo jam numatytas vaidmuo, o jaunąjį aktorių atrinko pats režisierius Ignas Jonynas. Pasak Luko mamos Dovilės Keršienės, padėjo ankščiau lankytos dramos būrelio pamokos, taip pat tai, kad Lukas yra artistiškas ir linkęs bendrauti.

Filmo kadras/Oona Mekas Lukas Keršys
Filmo kadras/Oona Mekas Lukas Keršys

Filmavimų metu Luką lydėjusi mama papasakojo apie sunkiausią ir tuo pačiu įspūdingiausią filmavimų dieną. Lietuvos vaikų ir jaunimo centre buvo filmuojama nemaža masinė scena, kurioje Luko personažas turėjo kristi į vandenį nuo trijų metrų aukščio tramplino. Su keblumais susidūrė ne tiek pats šuolininkas, kiek specialiųjų efektų specialistai. Prieš kritimą veikėjui iš nosies turėjo pradėti bėgti kraujas, o įprastinės priemonės šioje situacijoje netiko. Tokiais atvejais naudojamos dirbtinio kraujo kapsulės krentant į vandenį iš nemažo aukščio galėjo būti pavojingos, todėl norint išgauti reikiamą efektą teko imtis kitų priemonių. Be to, masinėje scenoje dalyvavo daug vaikų ir sinchronizuoti viską buvo išties nelengva, tad šis filmavimas pareikalavo daugiausia jėgų.  

Filmo kadras/Lukas Keršys
Filmo kadras/Lukas Keršys

„Lošėją“ jaunasis aktorius su šeima jau matė „Kino pavasario“ metu. Šuolininko į vandenį mama pasakojo, kad apie norą vaidinti ateityje sūnus daug nekalba, nors pats Lukas pripažįsta, kad vaidinti tikrai norėtų.

VIDEO: „Lošėjo“ anonsas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis