2020 10 28

Jaunųjų žiūrovų kino festivalyje „Filem'On“ Belgijoje – ypatingas dėmesys lietuvių filmams

Šiandien Briuselyje prasidedantis tarptautinis 14-asis jaunųjų žiūrovų kino festivalis „Filem'On“ šiemet ypatingai svetingai sutinka Lietuvos kūrėjų filmus jauniesiems žiūrovams. Festivalio šalimi viešnia tapo Lietuva, tad renginio programoje bus parodyti septyni lietuvių filmai jauniesiems žiūrovams, praneša Lietuvos kino centras.
Monikos vaidmenį kino filme „Pilis“ atliekanti Barbora Bareikytė
Monikos vaidmenį kino filme „Pilis“ atliekanti Barbora Bareikytė / Luko Šalnos nuotr.

Dėl Europos vaikų kino asociacijos prizo ir geriausiojo festivalio filmo titulo varžysis režisierės Linos Lužytės drama visai šeimai „Pilis“ (2020). Jaudinančioje istorijoje pasakojama jautri paauglės Monikos ir jos šeimos istorija apie svajones ir laimės paieškas Airijoje.

Programoje taip pat bus pristatyti šešių pastarojo dvidešimtmečio animacinių filmų rinktinė vaikams. Jaunieji žiūrovai išvyks: Iljos Bereznicko darbą „Ne ožkoje laimė“ (2017), Gedimino Šiaulio „Kaukai“ (2014), Rasos Joni „Uodega“ (2007), Igno Meilūno „Pono nakties laisvadienis“ (2016), Meinardo Valkevičiaus „Oo!“ (2018) ir Dariaus Jaruševičiaus „Stop. The Kiss“ (2009).

Spalio 18 d. – lapkričio 7 d. jau keturioliktus metus vykstantis jaunųjų žiūrovų festivalis kasmet savo programoje pristato daugiau nei 130 įvairaus žanro filmų vaikams ir jaunimui nuo 2 iki 16 metų. Festivalio filmai pasklinda po visą miestą – jie rodomi net 7 skirtinguose Belgijos miestų – Briuselio ir Gento, kino teatruose bei kultūros namuose. Tačiau šiemet, dėl COVID-19 pandemijos, iš Briuselio miesto festivalis persikels į internetinę kino platformą.

Lietuvos filmų pristatymą „Filem'On“ festivalyje remia Lietuvos kino centras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis