2021 07 01

„Kino karavano“ ekspedicija: filmai ir pokalbiai pievoje po atviru dangumi

Jau tradicija tapęs nemokamų lauko kino seansų projektas „Kino karavanas“ leidosi į kelionę po Lietuvą. Šių metų sezonas prasidėjo pievoje šalia Girkalių kultūros namų – nedideliame miestelyje visai netoli jūros susirinko virš šimto kino mylėtojų. Per du vasaros mėnesius projektas aplankys dar 39 vietoves, o kino po atviru dangumi patirtis papildys jaukūs pokalbiai apie filmus, gamtą ir žmogų.
Kino karavanas
Kino karavanas / Domo Rimeikos nuotr,

Atidarymo renginio metu žiūrovai vėjo jėgainių fone mėgavosi tikra istorija paremtu filmu visai šeimai „Suteik man sparnus“ ir „Oskarą“ pelniusia komiška drama „Dar po vieną“. Tarp seansų vyko pokalbis su ornitologu Mariumi Karlonu, kurio metu buvo aptartos paukščių stebėjimo ir jų elgsenos, gamtos trapumo bei išsaugojimo temos.

„Tai jau aštunta vasara, kurią „Kino pavasario“ komanda praleis kelyje. Mūsų tikslas – kad filmų, o ypač autorinio kino, prieinamumas būtų kuo didesnis visoje Lietuvoje“, – atidarymo metu kalbėjo „Kino pavasario“ generalinis direktorius Algirdas Ramaška.

Programoje nemokamai bus rodomi kritikų pripažinimo bei žiūrovų simpatijų sulaukę filmai ir ryškiausios „Kino pavasario“ juostos, o puikią vaizdo kokybę ir galimybę parodyti daugiau filmų garantuos naujas mobilus LED ekranas.

„Šiemet projektas daug dėmesio skirs tvarumui ir ekologijai. Todėl mums gera dirbti kartu su partneriu „Ignitis grupė“, kuriems rūpi tos pačios vertybės – žmogaus atsakomybė prieš gamtą ir aplinką tausojanti atsinaujinanti energija“, – teigė A. Ramaška.

Filmų žiūrėjimo patirtis praplečiantys renginiai

„Kino karavano“ sezono naujiena – papildomi renginiai, lydintys seansus ir praplečiantys filmų žiūrėjimo patirtį. Prieš daugelį peržiūrų vyks filmų pristatymai, žiūrovai galės sudalyvauti aktualias temas paliečiančiose diskusijose, edukaciniuose užsiėmimuose bei susitikimuose su filmų kūrėjais.

Domo Remeikos nuotr./Kino karavanas
Domo Remeikos nuotr./Kino karavanas

„Kino karavano“ repertuare – filmas „Aš esu Greta“ apie mokinę iš Švedijos Gretą Thunberg, kuri pradėjo streiką dėl klimato kaitos ir per kelis mėnesius subūrė šimtus tūkstančių sekėjų visame pasaulyje. Po peržiūros apie ekologiją ir kiekvieno mūsų indėlį bei sąmoningumą padiskutuoti pakvies projekto partneriai „Klimatosūkis“.

Šią vasarą projektas daug dėmesio skirs ir emocinei sveikatai bei vidinėms žmogaus būsenoms. Artėjančiuose „Kino karavano” renginiuose bus rodomas šiemet pristatytas bei jau teigiamų kritikų įvertinimų sulaukęs debiutinis lietuvių režisieriaus Tomo Smulkio filmas „Žmonės, kuriuos pažįstam“, kviečiantis nuoširdžiai pažvelgti į savo miestą ir jame gyvenančius žmones. Po seanso „Jaunimo linijos“ savanoriai bei filmo kūrybinė komanda žiūrovus pakvies pasikalbėti apie šiuo metu itin aktualią emocinės sveikatos temą.

Kvietimas pažinti Lietuvos miestus ir miestelius

Didmiesčių nesivaikantis ir šiemet itin plačia geografija besidžiaugiantis „Kino karavanas“ sieks ne tik pažinti lankomų vietovių istoriją ir bendruomenes, bet ir dalintis savo patirtimis bei atradimais su peržiūrose negalinčiais sudalyvauti kino ir kelionių po Lietuvą mylėtojais, todėl žada pasakoti apie kelionės įspūdžius ir lankomus miestus bei miestelius socialiniuose tinkluose. Juk Lietuvoje gausu vietovių, slepiančių filmo scenarijų primenančias istorijas.

Daugiau informacijos ir tikslios seansų rodymo vietos bei laikai bus pildomi ir skelbiami http://kinokaravanas.lt/

„Kino karavanas“ įgyvendinamas Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo lėšomis, projektą remia Lietuvos kino centras, projekto partneris – Reikjaviko tarptautinis kino festivalis. Projekto draugas, besirūpinantis Skandinavijos šalių kinu – Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis