Naujos salės lankytojai galės pamatyti dokumentikos, animacijos bei vaidybinio kino ribas plečiančius filmus. Seansų metu žiūrovai persikels į 3D vaizdo ir erdvinio garso sumodeliuotą neregių pasaulį, susitiks su tapytojo Boscho paveikslų herojais ar, persikėlę į Kubos gatves, sužinos šalies šokių istoriją. Ir visa tai – vos per keletą minučių.
Prieš daugiau nei 100 metų iš didžiųjų ekranų atlekiantis traukinys sukėlė nepaprastą efektą – išsigandę žiūrovai pasileido bėgti iš salės... Šiandienos technologinė pažanga leidžia žiūrovams važiuoti tame traukinyje. Prieš keletą metų pristatyta nauja virtualios realybės technologija akimirksniu įsiliejo į šiandienos gyvenimą – nuo švietimo institucijų, kurios svarsto galimybes studijų programas perkelti į virtualią erdvę, iki pramogų industrijos.
„Džiaugiamės, kad į Lietuvą atkeliauja naujausios kino tendencijos. Bendradarbiaudami su „Kino pavasariu“ suteiksime galimybę žiūrovams pamatyti virtualios realybės filmus, kurie sukels daug naujų potyrių. Mes patys statybų rinkoje išsiskiriame technologine pažanga, nuolatine naujovių paieška ir šiuolaikišku požiūriu, todėl idėja pastatyti virtualią kino salę glaudžiai siejasi su mūsų įmonės ideologija“, – apie vieną didžiausių 2017 m. „Kino pavasario“ naujienų pasakojo pažangiojo projekto „VR Cinema“ partnerio UAB „Conresta“ vadovas Lukas Laukaitis.
Pirmojo interaktyvaus turinio seanso lankytojai tapo ne tik filmo istorijos stebėtojais, bet ir dalyviais, galinčiais keisti pasakojimo trukmę ir kryptį, patirdami pasaulį taip, kaip jį patiria neregiai filme „Neregio akimis“ („Notes on Blindness“, rež. Peter Middleton, James Spiney).
Antrajame seanse, kurį sudaro trys trumpametražiai filmai, laukė susitikimas su Boscho paveikslų herojais filme „Šv. Antano gundymai“ („The Temptations of St. Anthony“, rež. Thomas Cheysson); vizionieriška meilės ir šokio sintezė filme „Kiaurai tavęs“ („Through you“, rež. Lily Baldwin, Saschka Unseld) bei aistringa 7 minučių kelionė kubietišku ritmu filme „Kubos šokių istorija“ („A History Of Cuban Dance“, rež. Lucy Walker).