Programoje Dakaras mainosi iš vietos, į kurią keliaujama, į vietą, kuri paliekama, tuo pačiu išlikdamas fantazijos ir tapsmo erdve. Išsitęsę per tris dešimtmečius, kinematografiški Mambéty ir Attali vaizdai perteikia dinamišką miestą, kuriame apstu istorijų, ir jo dvasią.
Vaizdingame Mambéty filme „Touki Bouki“ jaunas piemuo Moris ir jo mergina, studentė revoliucionierė Anta gimtajame Senegale jaučiasi svetimi ir svajoja pabėgti į Paryžių. Mambéty nutolsta nuo kaimo kaip išbandytos ir pavargusios vietos ir vietoje to dėmesį telkia į miestą – pagrindinį bendruomenės ir tapatybės šaltinį. Miestas ir jo kasdienis gyvenimas tampa pagrindine jo filmo tema. Avangardiniai marginalijų ir seksualinių troškimų vaizdiniai, kuriuos tik paryškina ironija ir intymi muzika, nardina nusivylusį ir nepriklausomą Senegalą į meilę… arba atvirkščiai.
Režisierės Laurence Attali Senegale filmuotos trilogijos „Meilės trilogija“ veikėjai, kitaip nei Anta ir Moris, netrokšta nieko kito kaip kartu likti Dakare. Jie trokšta būti gyvi, būti čia ir dabar, nes esi tik tada, kai myli. Visi filmai prasideda nuo poetinių motyvų – mirties, sapno, vėjo, kurie ilgainiui išsivysto į vientisą susipynusį meilės laišką.
Mambéty ir Attali filmuose netrūksta „persiklojimų“: Attali cituoja Mambéty pirmame filmo „Netgi vėjas“ dialoge, mados dizainerė Oumou Sy abejuose filmuose atsiranda kaip aktorė ir kostiumų kūrėja. Filmuose taip pat pasirodo muzikantas Cheikl Lo, skamba Josephine Baker muzika. Abu programos filmai apima laikotarpį nuo 8-ojo deš. iki 2004 m., ir yra įkvėpti šios unikalios meno, poezijos ir muzikos eros.
Programą sudarė meno kuratorė Maya Tounta, viena iš „Montos Tattoo“ įkūrėjų. Ji dalyvaus seansuose ir pristatys filmus bei jų autorius.
Peržiūras remia Lietuvos kultūros taryba.
Renginys „Facebook“ yra čia.