2018 02 21

Knygų mugės lankytojai pirmieji stebės ir patys valdys interaktyvų muzikinį filmą „Knygnešio kelias“

Video agentūra TURBO ir Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešoji biblioteka jau šį ketvirtadienį kviečia į Vilniaus knygų mugę, kurioje bus pristatytas neeilinis kūrinys, skirtas Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui paminėti – interaktyvus trumpametražis muzikinis filmas "Knygnešio kelias".
Kadras iš filmo „Knygnešio kelias“
Kadras iš filmo „Knygnešio kelias“

„Šiuo projektu norėjome sujungti praeitį ir ateitį. Istorinis knygnešystės kontekstas perteikiamas panaudojant naujausias technologijas, nevengiant šiuolaikiškos muzikos ir įtempto veiksmo. Tai nėra įprastas filmas, jame žiūrovas nėra pasyvus stebėtojas, o tiesiogiai įsitraukia į siužetą ir gali pasijusti istoriniais motyvais paremtos pabėgimo dramos dalimi“, – išplatintame pranešime spaudai teigia projekto režisierius Airidas Janušauskas.

Filmas pasakoja vienos nakties istoriją. Pagrindinio veikėjo rolę užima knygnešys Vincas (akt. Vidmantas Fijalkauskas), kurio tikslas labai aiškus – slapta ir saugiai atgabenti lietuviškas knygas. Tačiau nelengvą knygnešio kelią apsunkina ant kulnų lipantys žandarai, kurie nuo herojaus atsilieka vos per kelis žingsnius.

Interaktyvus filmo sprendimas leidžia žiūrovui pačiam nuspręsti, kurią istorijos pusę jis nori matyti, – knygnešio, slapčia gabenančio knygas per Lietuvą, ar jį pagauti siekiančio žandaro. Interaktyvią pabėgimo dramą papildo Lietuvoje gerai žinomos muzikos grupės „G&G Sindikato“ viena žinomiausių dainų – „Laikas keistis“.

Internetinė filmo platforma viešai bus pristatoma šių metų kovo 16-tąją, minint Knygnešių dieną, o pirmoji galimybė pamatyti filmą interaktyviame ekrane Vilniaus knygų mugės „Muzikos salėje“, vasario 22-25 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis