Lietuviams patikėtos išskirtinės teisės adaptuoti „Mažąjį princą“: kurs filmą virtualioje realybėje

Kompanija „Tauras Films“, sukūrusi daugybę žinomų lietuviškų filmų bei ką tik grįžusi iš Venecijos kino festivalio, kuriame dalyvavo su virtualios realybės filmu „Žaisti Gyvenimą“, sulaukė iki šiol didžiausio tarptautinio pripažinimo. Po beveik metus trukusių derybų, Antuano de Sent Egziuperi palikimą valdanti organizacija suteikė Lietuvos įmonei išskirtines teises kurti visame pasaulyje žinomos knygos „Mažasis princas“ adaptaciją – filmą virtualioje realybėje.
Lietuviams patikėtos išskirtinės teisės adaptuoti „Mažąjį princą“
Lietuviams patikėtos išskirtinės teisės adaptuoti „Mažąjį princą“ / „Taurus Films“ nuotr.

„Tauras Films“ komanda atskleidžia, kad ši adaptacija bus skirta ne vien Lietuvai, tačiau ir visai užsienio rinkai, o pasaulinė premjera planuojama 2026 metais.

„Tokio mastelio įvykio Lietuvos kino istorijoje dar nėra buvę – mūsų šalies kūrėjams pirmąkart suteiktos teisės adaptuoti vieną žymiausių ir skaitomiausių pastarojo šimtmečio literatūros kūrinių.

„Mažojo princo“ knyga laikoma universalia klasika, aktualia įvairaus amžiaus skaitytojams visame pasaulyje. Tai, kad būtent lietuviams buvo patikėta užduotis ją perkelti į virtualios realybės formatą, yra milžiniškas pasiekimas“, – pasakoja kino filmų kūrybos bei gamybos kompanijos „Tauras Films“ steigėjas, žinomas kino prodiuseris Žilvinas Naujokas.

„Mažojo princo“ projekto įgyvendinimui planuojama pritraukti lietuvių bei užsienio kūrėjus, taip pat neslepiamos ambicijos bendradarbiauti su žymiais Holivudo aktoriais, kurių gretose – ne vienas ištikimas šio kūrinio gerbėjas.

„Drąsa prisijaukinti naująsias technologijas bei pastarųjų metų įdirbis, kuriant virtualios realybės formato filmus, mums leido pademonstruoti dideles mažos šalies ambicijas, aukštą kokybę ir užtikrintai žengti į tarptautinę kino industriją. Pagrindinis mūsų tikslas – pasitelkiant Lietuvos audiovizualinės industrijos potencialą, pagaliau sukurti visam pasauliui skirtą kūrinį, orientuotą į tarptautinę auditoriją“, – pasakoja šiuo metu Japonijoje bei Jungtinėse Amerikos Valstijose potencialių partnerių besidairantis Žilvinas Naujokas.

Pasak Ž. Naujoko, naujosios technologijos, tokios kaip virtuali realybė, nuolat populiarėja ir sparčiai tampa prieinamos plačiajai auditorijai. Didžiausi kompiuterinės įrangos gamintojai kuria vis naujas priemones, skirtas VR galimybėms išnaudoti – tad jau neabejojama, kad šis formatas taps neatsiejama realaus gyvenimo dalimi žmonijos ateityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis