Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 01 11

Lietuvoje karaliauja filmai „Įsikūnijimas“ ir „Šerlokas Holmsas“

ĮSIKŪNIJIMĄ jau įsisavino 100 tūkst. žiūrovų, o Jameso Camerono erdvinio vaizdo reginys nenuskandinamai plaukia prie 2 mln. Lt. Ilga trukmė ir mažesnis seansų kiekis neleidžia to padaryti greičiau, bet susidomėjimas unikaliu ir neeiliniu filmu beveik nemažėja jau ketvirtą savaitgalį. Panaši tendencija mėlynuoja daugelyje pasaulio šalių.
Filmas „Įsikūnijimas“
Filmas „Įsikūnijimas“ / Kadras iš filmo

Stilingasis ŠERLOKAS HOLMSAS sėkmingai išlaikė Lietuvos žiūrovų egzaminą ir galingą premjerinio savaitgalio kąsnį susimažino tik trečdaliu, o tai reiškia, kad Robertas su Jude'u priviliojo į kiną merginų ir moterų, kurios anksčiau numodavo ranka į Guy'aus Ritchie filmus. Detektyvinis veiksmo trileris jau susirankiojo beveik 400 tūkst. Lt įkalčius ir turėtų lengvai keliauti bent iki 600 tūkst. Lt.

ALVINUI IR BURUNDUKAMS sekasi ne taip gerai, kaip norėtųsi. Tęsinio kokybė lenda iš dovanų maišo, o muzikinę komediją toliau traukia lietuviškas dubliažas. Milijonas kol kas dar nesišviečia, bet iki PRINCESĖS IR VARLIAUS šis vaikiškas filmas neturės konkurentų ir galės pasigražinti pajamas.

Vampyrinis veiksmo siaubiakas AUŠROS KARIAI iš Australijos per startinį savaitgalį siurbtelėjo 46 tūkst. Lt. Neblogas rezultatas mažiau reklamuotam filmui, kuris rudenį visai padoriai gąsdino Toronto kino festivalio lankytojus.

DAKTARO PARNASO FANTAZARIUMAS pasirodė pagal savo galimybes. Pasiutusios vaizduotės genijus Terry Gilliamas sukūrė labai intriguojantį, magišką ir vizualų filmą, bet jis yra per daug nekomercinis, kad įtiktų masinio žiūrovo skoniui. 37 tūkst. Lt pajamos pirmai pradžiai skamba džiuginančiai ir optimistiškai, nes tai nėra vieno smūginio savaitgalio filmas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?