Našlės vaikai, žinantys, kur paslėpti pinigai, tampa jo taikiniu. Vokiečių ekspresionizmo įkvėptą juostą nuo sausio 9 d. rodys „Skalvijos“ kino centras.
Iš ištatuiruotų krumplių nesunku atpažinti vieną įsimintiniausių blogiečių kino istorijoje Harį Pauvelą. Holivudo žvaigždė Robertas Mitchumas sukūrė patrauklaus, išraiškingu pamokslininko balsu kalbančio serijinio žudiko vaidmenį. Nusikaltėlis tiki, kad vykdo Dievo įsakymus – veda našles dėl pinigų, o vėliau jas nužudo.
„Martinas Scorsese mėgsta cituoti savo mokytoją Rogerį Cormaną, sakiusį, kad filmas visada yra geras tiek, kiek geras jo blogietis. „Medžiotojo naktyje“ Roberto Mitchumo sukurtas Haris Pauvelas – puikus to įrodymas. Jis sykiu šlykštus ir charizmatiškas, baisus ir kankinamas kančios. Tikras atradimas! Kaip ir genialus režisieriaus sprendimas film-noir kalba perteikti stebuklinei pasakai būdingą chtoniškumą“, – juostą komentuoja kino kritikas, semiotikas, Europos šalių kino forumo „Scanorama“ programos sudarytojas Dmitrij Gluščevskij. Filmo „Medžiotojo naktis“ anonsas – čia.
„Medžiotojo naktis“ – psichologinis trileris ir siaubo pasaka – patyrė visišką komercinę nesėkmę, todėl taip ir liko vieninteliu režisieriaus Charleso Laughtono sukurtu darbu. Iki tol britas Ch. Laughtonas buvo žinomas kaip sėkmingas aktorius. Ėmus gesti jo žvaigždei, karjeros posūkis į režisūrą turėjo padėti jam išlikti Holivude.
Vis dėlto ilgainiui juosta sulaukė pripažinimo – šiandien „Medžiotojo naktis“ laikoma geriausiu šeštojo dešimtmečio filmu, o nusikaltėlis Haris Pauvelas – vienas iš atpažįstamiausių blogiečių. Ant jo krumplių esančios tatuiruotės „Meilė“ ir „Neapykanta“ bei scena, kurioje Haris Pauvelas savo rankomis vaizduoja gėrio ir blogio kovą, atsikartojo ne viename filme, pavyzdžiui, Spike Lee filme „Elkis teisingai“ („Do the Right Thing“, 1989) ar „Simpsonuose“, taip pat šis įvaizdis panaudotas Bruce Springsteeno dainoje „Cautious Man“. Garsioji „Medžiotojo nakties“ scena – čia.
Režisierius kartu su operatoriumi Stanley Cortez „Medžiotojo naktyje“ jungė siaubą ir grožį, vokiečių ekspresionizmą ir siurrealizmą. Šešėliuose skendinčios scenos ir paslaptingas Hario Pauvelo siluetas primena tokius garsius siaubo klasika tapusius filmus kaip „Daktaro Kaligario kabinetas“ (1920) ar „Nosferatu. Siaubo simfonija“ (1922).
Psichologinis trileris „Skalvijos“ kino centre bus rodomas keturis sekmadienius – sausio 9, 23 d. ir vasario 6, 13 d. Sausio 9 d. juostą „Medžiotojo naktis“ pristatys kino kritikas Vladas Rožėnas, o sausio 23 d. – kino kritikas D.Gluščevskij.