2019 03 27

„Meeting Point – Vilnius“ programa: dėmesys Baltijos regionui ir artėjantiems iššūkiams

Jau dešimtąjį kartą kino industrijos profesionalai iš visos Europos dalyvaus audiovizualinės industrijos renginyje „Meeting Point – Vilnius“ (MPV). Per festivalį „Kino pavasaris“, balandžio 2–4 dienomis, bus aptariami industrijos pokyčiai ir vystymas Baltijos regione.
Meeting Point Vilnius
Meeting Point Vilnius / Organizatorių nuotr.

Pirmoji diena prasidės su naujausia MPV iniciatyva – „Talentų lizdu“. Tai talentų vystymo programa, organizuojama kartu su tarptautine organizacija „MAIA workshops“, skirta atrasti jauniems profesionalams ir jiems skatinti. Atrinkti pradedantieji rašytojai, aktoriai, prodiuseriai ir kino kritikai turės galimybę įsitvirtinti kino industrijoje, mokydamiesi iš savo srities profesionalų.

Tris dienas truksiančio renginio programoje numatyta įvairių paskaitų, diskusijų, privačių sesijų, skirtų prodiuseriams, festivalių organizatoriams, filmų platintojams ir kitiems industrijoje dirbantiems specialistams.

Kino festivalio „Les Arcs“ industrijos renginio „Les Arcs Inudstry Village“ vadovas Jeremy Zelnikas atvyks papasakoti, kodėl jau kelerius metus iš eilės šis festivalis skiria išskirtinį dėmesį Baltijos regionui. Per renginį taip pat bus pristatytos šešios filmų, platinamų visose trijose Baltijos šalyse, atvejų analizės. Jos remsis auditorijos skirtumais, rinkodaros ir parodų strategijomis. Speciali komisija nagrinės teritorijos homogeniškumą ir, remdamasi pavyzdžiais, diskutuos apie bendradarbiavimo, o ne konkurencijos naudą.

Pastaruoju metu Lietuva tarptautinėje žiniasklaidoje sulaukė daug dėmesio, kai didžiosios filmų produkcijos kompanijos BBC ir HBO filmavo savo projektus. Viena to priežasčių – dar 2014 metais įsteigta pelno mokesčio lengvata kino gamybai ir industrijai. Nuo tada ji pradėjo traukti užsienio gamybos įmones filmuoti ir kurti Lietuvoje. Tai tapo svarbiu nacionalinių filmų ir bendrų kūrinių finansavimo šaltiniu. Dėl teigiamo poveikio kino pramonei ir visai ekonomikai lengvatos dydis iki 2023 metų padidintas 30 procentų. Balandžio 3 dieną vyks speciali diskusija, per kurią bus aptartas naujasis lengvatos projektas ir teigiamas jos poveikis šalies kino kūrėjams.

Daugelio dėmesį turėtų patraukti diskusija, per kurią bus aptariama blokų grandinės technologijos įtaka kino industrijai ir jos panaudojimo galimybės. Ar tai padės išspręsti svarbiausias problemas? Į šiuos klausimus atsakymų ieškosite kartu su platformos „White Rabbit“ įkūrėju Alanu R.Milliganu. Tie, kurie norės labiau pagilinti žinias šia tema, turės galimybę dalyvauti individualiuose susitikimuose su vienu iš „Cinemarket“ įkūrėjų Jordanu Mattosu.

Organizatorių nuotr./Meeting Point Vilnius
Organizatorių nuotr./Meeting Point Vilnius

Kitos šių metų MPV programos temos analizuos kino festivalių rinkodaros ir komunikacijos padėtį šiuolaikinėje viešosios nuomonės formuotojų eroje. Auditorijos dizaineriai, rinkodaros strategai ir nuomonės formuotojai ieško novatoriško, gyvo ryšio tarp filmo ir jo auditorijos.

Balandžio 3 dieną įvyks ir tradicija tapusios „Coming Soon“ pristatymų sesijos. Jau antrus metus savo projektus kino filmų platintojams, festivalių programos sudarytojams, prodiuseriams pristatys tik debiutuojantys režisieriai. Šiais metais bus pristatoma 11 meninių ir 6 dokumentinių filmų projektai iš Lietuvos, Albanijos, Italijos, Čekijos, Moldovos, Latvijos, Vengrijos, Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos, Lenkijos, Prancūzijos, Švedijos, Vokietijos, Rumunijos ir Brazilijos.

Kasmet vykstančioje kuriamų projektų sesijoje „Coming Soon“ pristatyti filmai sulaukia užsienio kino profesionalų dėmesio ir toliau sėkmingai dalyvauja bei pelno apdovanojimus tarptautiniuose kino festivaliuose.

Visą programą rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis