2010 01 07

Naujas „Įsikūnijimo“ rekordas – lietuvis filmą pažiūrėjo 15 kartų!

Lietuva pretenduoja turėti ne tik naują visų laikų populiariausią filmą, bet ir naują filmo gerbėjų klubą. Nuo gruodžio 18 d. startavęs „Įsikūnijimas“, kurio pasirodymas buvo apipintas kalbomis apie milžinišką biudžetą ir neįtikėtiną sukūrimo metodą, sukėlė tūkstančių žiūrovų susidomėjimą.
Kadras iš filmo „Įsikūnijimas“
Kadras iš filmo „Įsikūnijimas“ / 20th Century Fox nuotr.

„Įsikūnijimas“ – vienas tų retų filmų, kuris išskirtinai skirtas tik trimačiui ekranui, tad žiūrint jį namuose be išskirtinių efektų, juosta netenka didelės dalies žavesio.

Nors Lietuvoje iki šiol buvo rodytas ne vienas trimatis filmas, būtent naujam režisieriaus Jameso Camerono darbui pavyko vėl į specialias kino sales sukviesti minias žiūrovų. Vilniuje ir Kaune į šios juostos seansus bilietai išpirkti 3 dienomis į priekį. Tokio gerbėjų antplūdžio Lietuvoje iki šiol nematė nė vienas filmas.

Tačiau visus rekordus sumušė Šiauliuose studijuojantis dvidešimtmetis Dainius. Save dideliu fantastikos gerbėju vadinantis studentas nekantriai laukė „Įsikūnijimo“ premjeros. Pirmąkart išvydęs minėtą juostą, Dainius buvo toks sužavėtas naujais įspūdžiais, jog per 3 savaites filmą pažiūrėjo net 15 kartų! Juostoje, kuri pranoko visus vaikino lūkesčius ir kurią jis vadina geriausiu iki šiol matytu filmu, Dainius kaskart atranda vis kažką naujo. Šiaulietis teigia, jog „Įsikūnijimą“ būtinai pamatys dar 2-3 kartus, priklausomai nuo to, kiek bus laiko.

Nežinia, kiek dar yra tokių prisiekusių „Įsikūnijimo“ gerbėjų, tačiau akivaizdu, kad ši juosta seka kultinio „Greiti ir įsiutę“ pėdomis, kuris kažkada Lietuvos keliuose sukėlė nelegalių lenktynių bangą ir specialiai joms pertvarkytų automobilių madą.

Lietuvoje „Įsikūnijimą“ vos per 3 savaites jau suspėjo pamatyti daugiau nei 70 tūkst. žiūrovų, o vidutiniškai per dieną kino teatruose šį filmą pažiūri 2 tūkst. žiūrovų. Tad visiškai tikėtina, kad dabar dar po savaitės ši juosta mandagiai paprašys pasislinkti žemyn Lietuvos populiariausių ir pelningiausių filmų dešimtuke įsitvirtinusį „Simpsonų filmą“. O tuomet belieka aplenkti „Ledynmetį 3“ ir tapti visų laikų žiūrimiausiu filmu Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis