Filmo pasaulis nesikeičia. Miestus keičia dykumos, degalai, vanduo ir kulkos yra atskira valiuta, o išlikti yra svarbiausias kiekvieno prioritetas. Tokiame pasaulyje gyvena praeities persekiojamas Maksas (aktorius Tomas Hardy).
Maksas patenka į Nemirtingojo Džo (aktorius Hugh Keays-Byrne'as) gaujos gniaužtus, kur juo naudojamasi lyg kraujo donoru maitinti Nemirtingojo Džo pasekėjus, fanatikus, vadinamus karo berniukais. Tačiau Maksas nebūtų pašėlęs, jeigu praleistų visą filmą kaip gyvasis kraujo maišas.
Per atsitiktinumą Maksas susipažįsta su Imperatore Furiosa (aktorė Charlize Theron), kuri stengiasi išgelbėti penkias merginas, vadinamas „Žmonomis“, iš Nemirtingojo Džo tironijos. Furiosa ir Maksas stengiasi pasprukti į Žaliąją žemę, kur galėtų pasitraukti iš triukšmingo, mirtino chaoso ir gyventi kaip nori.
„Pašėlusio Makso“ kūrėjas G.Milleris teigia, kad 90 procentų filmo specialiųjų efektų yra tikri. Pridėkite postprodukcijos magiją, keletą specialiųjų kompiuterinių efektų smėlio audroms ir gausime nuostabų veiksmo filmą, kuris kokybe pralenkia daugumą šių laikų veiksmo filmų ir gali pretenduoti į atskirą kino žanrą.
Po pirmosios tiesiog nuostabiai nufilmuotos ir susinchronizuotos gaudynių scenos susidaro įspūdis, kad pirmoji filmo veiksmo scena yra daug geresnė negu veiksmo filmų, turinčių didelį biudžetą, pagrindinės scenos. Tai išties didelis komplimentas filmo kūrėjams.
Galima pamanyti, kad filme nėra visiškai jokių stabdžių – tik nesibaigiantis chaosas. Filmo dinamika neleidžia žiūrovui atsikvėpti.
Sustojama tik kelioms akimirkoms, kad Maksas ir Furiosa gautų galimybę trumpai prisistatyti vienas kitam ir papasakoti savo gyvenimo istorijas. Tokio trumpo laiko tarpo užtenka pagrindiniams personažams įgyti pasitikėjimą vienas kitu. Aktoriai dirba puikiai, o jų personažai profesionaliai išplėtoti.
Apokalipsė apibūdina ne tik filmo erdvę ir laiką, bet ir žmonių moralę bei gyvenimo būdą. Nemirtingojo Džo karo berniukai – tai dar vienas baisus reiškinys, kurio nenorėtumėte sutikti realybėje.
Karo berniukas Nux (aktorius Nicholas Hoult) – tai tik vienas iš šimtų jaunų karo berniukų, priklausančių Nemirtingojo Džo kultui. Karo berniukai panašūs į religinius fundamentalistus ir teroristus išplautomis smegenimis, kalbančius apie visiškas nesąmones: garbę ir tikslą pasiekti didinguosius Valhalos vartus, kur po mirties jie vėl prisikels ir bus pripažinti Nemirtingojo Džo.
Kalbant apie minėtas penkias žmonas, jos atrodo labai juokingai, tačiau tai daro jas dar įdomesnėmis.
Angharad (aktorė Rosie Huntington-Whiteley), Toast (aktorė Zoe Kravitz), Dag (aktorė Abbey Lee), Capable (aktorė Riley Keough), Cheedo (aktorė Courtney Eaton) – tai penkios skirtingos dievybės, turinčios savitas jėgos formas.
Kalbant apie stiprius personažus, tik keliose scenose Furiosa leidžia Maksui užgožti ją. Tomas Hardy yra vienas talentingiausių šios kartos aktorių, kuris dalijasi su auditorija neįtikėtina vaidinimo specifika – vaidina ne žodžiais, o savo kūnu. Iš jo lūpų neišgirsite sudėtingų monologų, tačiau prasmę atskleis jo kūno judesiai. Būtent tokia vaidybos specifika žavi jaunasis aktorius, perėmęs deglą iš seno Holivudo vilko M.Gibsono naujojoje „Pašėlusio Makso“ dalyje.
Jeigu nesate matę nei vienos „Pašėlusio Makso“ dalies, nenusiminkite, nes šis filmas yra tarsi nauja istorija, turinti visai kitokią prasmę. Apibendrinant, tai filmas, kurio metu kino teatre turėtų būti užsisegami saugos diržai.
Tai tikras veiksmo filmas, kuriame gausu vizualių veiksmo detalių, aukštų decibelų, nesibaigiančių variklių gūsių ir trumpų, bet įtikinančių dialogų, kurių trūksta dabartiniuose veiksmo filmuose.