„Visiems mums, taip pat ir reklamų kūrėjams, tenka prisitaikyti prie naujos realybės. Vis dėlto būti tikrai aktualiam laikmetyje ir stovėti už didesnį tikslą nei esi pats – pavyksta ne kiekvienam. „Kanų liūtų“ festivalis kasmet sutraukia ir drąsius, ir labai talentingus – gera, kad įspūdingiausiais jų darbais ir vėl pasidalinsime Lietuvoje“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.
Vakcinuotis kviečiantis „Heineken“ alus, darbuotojų pabėgimą iš biuro komedija paverčiantis „Apple“ – šios ir kitos „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programai atrinktos reklamos privers ir susimąstyti, ir juoktis vienu metu.
Programoje matysime ir vėl sugrįžusias technologijų milžinų „iPhone“ ir „Samsung“ kovas dėl kūrybiškiausios reklamos titulo – šiemet iš apdovanojimų abi parsivežė po lygiavertį auksinį „Liūtą“ – o žiūrovai neabejotinai išsirinks savo favoritą.
Žiūrovai išvys ir įspūdingą Lietuvoje nufilmuotą – pačiu prestižiškiausiu „Grand Prix“ apdovanotą Vokietijos prekybos tinklo „Penny“ reklamą „The Wish“.
Renginio organizatoriai ragina iš anksto pasirūpinti geriausiomis vietomis ir bilietais – rugsėjo 23 dieną kino teatruose ir internetu startuojanti prekyba leis bilietus įsigyti žemiausia kaina – tik už 7,99 Eur. Vėliau bilietai kainuos 9,99 Eur.
„Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuoja ir festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje oficialiai atstovauja žurnalas „Žmonės“.