Per vieną savaitgalį ir keletą išankstinių kino seansų iki jo „Redirected“ tapo akivaizdžiu lyderiu Estijos kino teatruose, lankomumu ir surinktomis pajamomis aplenkęs tokias kino juostas kaip populiarus animacinis filmas „Dėžinukai“ ir šį savaitgalį Estijos kino teatruose pradėtas rodyti estų filmas „Kirsitubakas“ („Vyšnių tabakas“). Premjerinio savaitgalio metu sėkmingiausia lietuviška kino juosta pritraukė beveik 6 tūkst. žiūrovų ir surinko 32,4 tūkst. eurų (111,3 tūkst. LT) pajamų.
„Tokios filmo sėkmės nesitikėjome ir patys. Ruošdamiesi premjerai ilgai diskutavome su kolegomis Estijoje, kokias kino sales skirti „Redirected“ seansams. Estai nusprendė pirmojo savaitgalio metu „Redirected“ rodyti mažesnėse salėse. Visgi po itin sėkmingos premjeros mūsų partneriai suskubo keisti planus ir nuo šiol „Redirected“ fanams Estijoje bus rodomas didžiausiose šalies kino salėse“, – sako D. Šimukauskas.
Po itin sėkmingos premjeros mūsų partneriai suskubo keisti planus ir nuo šiol „Redirected“ fanams Estijoje bus rodomas didžiausiose šalies kino salėse.
Filmo prodiuserio teigimu, pirmųjų „Redirected“ seansų Estijos kino teatruose metu salėse itin dažnai skambėjo žiūrovų šūksniai ir juokas, taigi vietinė publika kontraversišką lietuvių kūrybą pasitiko itin entuziastingai. D. Šimukauskas priduria, kad prie filmo sėkmės Estijoje prisidėjo ir aktyvi bei patraukli viešųjų ryšių kampanija.
Lapkričio 7 d. „Redirected“ grįžta ir į kitų šalių kino teatrus su pasauline premjera. Atnaujinta sėkmingiausio lietuviško filmo versija bus rodoma ir Lietuvos kino teatruose.