„Jaunųjų liūtų“ konkursas – unikali galimybė jauniesiems reklamų kūrėjams save išbandyti geidžiamiausioje reklamos lygoje, kokie yra „Kanų liūtai“. Juk šiame festivalyje iškilo daugybė didžiųjų pasaulinių reklamos vardų, tokių kaip Davidas Droga, kuris pirmąjį iš maždaug 200 savo „liūtų“ laimėjo vos 19-os.
O ir lietuvių patirtis rodo, kad galime varžytis dėl aukščiausių apdovanojimų. Prieš ketverius metus mūsų šaliai atstovavę Žygimantas Kudirka ir Lina Marcinonytė iš agentūros „New“ Kanuose iškovojo sidabrinį „Jaunojo liūto“ apdovanojimą. O pernai Ieva Povilauskaitė ir Viktorija Grikevičiūtė iš agentūros „DDB Vilnius“ pateko į geriausiųjų dešimtuką“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.
„Didžiausia pamoka, kurią gavome – tai suvokimas, jog nieko nėra neįmanoma ir nepasiekiama. Ši patirtis ne tik davė didesnio pasitikėjimo savo jėgomis, bet ir suteikė galimybę pamatyti aukščiausio lygio kūrybinę industriją iš arti“, – prisimena Lietuvai Kanuose atstovavusios I.Povilauskaitė ir V.Grikevičiūtė.
Šiais metais „Jaunųjų liūtų“ konkurso nacionalinis etapas vyks balandžio 26 dieną, reklamos mokykloje „The Atomic Garden“ Vilniuje. Šiais metais Lietuvos atstovai varžysis skaitmeninių sprendimų kategorijoje.
Konkurse gali dalyvauti reklamos, žiniasklaidos planavimo, skaitmeninių sprendimų agentūrų atstovai, kurie yra gimę vėliau nei 1988 m. birželio 22 d., kitaip tariant, finalinio konkurso Kanuose metu turi būti ne vyresni nei 30 metų. Konkurso dalyvių porą sudaro du asmenys.
Daugiau informacijos ir registracija konkursui www.kanuliutai.lt. Registruotis konkursui galima iki balandžio 10 dienos.
„Jaunųjų liūtų“ konkursą organizuoja oficialūs festivalio „Kanų liūtų“ atstovai Lietuvoje „Lion's share“, priklausantys medijų ir skaitmenio verslo bendrovei „Media bitės“.