Šį ekscentrišką filmą, kuriame pasirodo niekučių pardavėjai ir dainuojančios baro moterys, kritikai Venecijoje gyrė dėl savito žvilgsnio ir jaudinamo tyrinėjimo, ką reiškia būti žmogumi.
Filmo pavadinimas yra užuomina į Pieterio Bruegelio vyresniojo 1565 metų paveikslą „Medžiokliai ant sniego“ (Jagers in de Sneeuw).
Tame paveiksle pavaizduota kaimiška žiemos scena su ant šakų tupinčiais paukščiais. R.Anderssonas sakė įsivaizdavęs, kad tie paukščiai toje scenoje stebi žmones apačioje ir klausia savęs, ką gi jie daro.
Kritikai pagrindiniu pretendentu į svarbiausią Venecijos apdovanojimą laikė įtaigų Joshua Oppenheimerio „The Look of Silence“, pripažinto 2012 metų filmo „The Act of Killing“ tęsinį, kuriame genocidą Indonezijoje išgyvenę žmonės susiduria su jų brolio žudikais. Vietoje to „The Look of Silence“ gavo prestižinį Didįjį žiuri prizą.
Vertinimo komisijos vadovas, prancūzų kino kompozitorius Alexandre'as Desplat, tarp kurio darbų yra muzika „Karaliaus kalbai“ (The King's Speech) ir juostai „Haris Poteris ir Mirties relikvijos“ (Harry Potter and the Deathly Hallows), sakė, kad „Look of Silence“ ir „Balandis ...“ yra dvi to paties medalio pusės ir kad abu šie darbai daro „neįtikėtinai galingą poveikį“.
R.Anderssonas susirinkusiesiems angliškai pasakojo, kad jį įkvėpė Vittorio De Sicos 1948 metų „Dviračių vagys“ (Ladri di biciclette) – neorealizmo kine simbolis – ir, ypač, jo scena lombarde, nes veikėjas „atranda Romos neturtinguosius“.
„Tai humanistinė scena, tai – tikra empatija. Toks ir turėtų būti filmas“, – sakė jis.