Filmo „Čia buvo Saša“ reklamos prodiuseris Mantvidas Žalėnas paaiškino tokią reklamos formą. „Tai nėra reklama dėl reklamos. Filme yra scena, kurioje berniukas vardu Saša pabėga ir jo tenka ieškoti po visą miestą. Su kūrybine komanda į tai žiūrime kaip į filmo išėjimą iš kino ekranų į realų pasaulį. Pabandėme įsivaizduoti, kaip pora, kuriai vienai dienai tenka pabūti su Saša, elgtųsi tokioje situacijoje“, – pasakojo režisierius.
„Filmas buvo kurtas tris metus. Kurtas jis iš idėjos. Neturime didelių pinigų filmo reklamai. Taigi, logiška, kad renkamės originalias, netipines priemones. Tikiu, kad tokia reklama padeda garsiau kalbėti apie tai, kad norinčios įsivaikinti poros labiausiai trokšta mažų mergaičių iki pusės metų. Tad tokie paaugliai kaip Saša tampa pasmerkti amžinai ieškoti savo tėvų“, – pridėjo M.Žalėnas.
Užsienio festivaliuose apdovanojimų pelnęs ir kritikų pozityvių vertinimų sulaukęs vaidybinis filmas Lietuvos kino teatruose bus rodomas nuo rugpjūčio 16 d. Pagrindinius vaidmenis filme atliko Valentinas Novopolskis, Gabija Siurbytė ir Markas Eimontas.
Kino juostoje „Čia buvo Saša“ nagrinėjama sudėtinga tema, tačiau tuo pačiu tai nuoširdus ir linksmas filmas. Jame pasakojama istorija apie tai, kad 30-mečiai Jurga ir Tomas negali susilaukti vaikų, tad nusprendžia įsivaikinti mažą mergaitę. Bet atvažiavusiai į globos namus jos pasiimti porai pranešama, kad įvyko klaida – vietoje būsimos globotinės nekantriai laukia 12-metis Saša. Direktorė potencialius įtėvius įkalba su berniuku drauge praleisti dieną. Kai Jurga pasiduoda jos spaudimui, prasideda trijulės gyvenimą pakeisiantys įvykiai. Įtemptai dienai baigiantis, kiekvienas privalės atsakyti į klausimą – kas gi yra tikroji šeima?