Ši knyga – apie siekių įgyvendinimą, kuriant ilgalaikius ir artimus ryšius, apie teigiamą poveikį žmonėms ir šiek tiek kitokią įtaką negu ta, apie kurią esame įpratę skaityti tokio pobūdžio knygose. Tikroji įtaka yra pastangos suprasti kito žmogaus siekius, jausmus ir glaudžiai bendradarbiauti siekiant gerų rezultatų – kitaip sakant, paveikti kitą žmogų kartu patiriant jo poveikį. Tik bendradarbiaudami ir siekdami naudos vieni kitiems galime sukurti ką nors vertingo.
Autoriai nurodo principus, kuriais vadovaujantis galima įvaldyti tikrąją įtaką:
-
gero rezultato ir reputacijos, tvirtų ryšių siekis;
-
gebėjimas klausyti, išgirsti ir suprasti kito žmogaus norus;
-
įsijautimas į kito žmogaus mąstymą, idėjas ir pagalba jas įgyvendinant;
-
pastangos įsitraukti į veiklą ir būti naudingam net tada, kai to nereikalaujama.
M.Goulstonas – medicinos daktaras, UCLA psichiatrijos profesorius, verslo konsultantas. Jis veda seminarus FTB ir policijos įkaitų derybininkams, skaito paskaitas visame pasaulyje. Rašo straipsnius leidiniams „Harvard Business Review“, „Huffington Post“, „Fast Company“, „Business Insider“, jį cituoja „The Wall Street Journal“, „Fortune“ ir kt. Parašė knygas „Tiesiog klausykitės“ („Just Listen“), „Pasitraukite sau iš kelio“ („Get Out of Your Own Way“) ir „Pasitraukite sau iš kelio darbe“ („Get Out of Your Own Way at Work“ ).
J.Ullmenas – filosofijos daktaras, tarptautinį pripažinimą pelnęs UCLA Andersono vadybos mokyklos dėstytojas. Įvairiose organizacijose veda seminarus apie įtaką. Įgijo tiksliųjų mokslų bakalauro laipsnį JAV karinių oro pajėgų akademijoje, Harvardo universitete – viešosios politikos magistro laipsnį, o organizacinės elgsenos daktaro laipsnį apgynė UCLA Andersono vadybos mokykloje. Dirba su organizacijomis – vadovams ir darbuotojams padeda veiksmingiau daryti įtaką ir bendradarbiauti. Skaito pranešimus verslininkų renginiuose. Yra kelių knygų vadybos tema bendraautoris.
Jūs galite laimėti šią knygą. Tam jums reikia atsakyti į klausimą: parašykite leidyklos, išleidusios knygą „Tikroji įtaka“, pavadinimą.
Atsakymus rašykite „15min knygos“ paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.