Benamio prancūzo knyga tapo literatūros sensacija

Benamio prancūzo prisiminimų knyga apie tai, kaip jis 27 metus prašė išmaldos Paryžiaus gatvėse, artėjant Kalėdoms tapo bestseleriu. Jo 176 puslapių knygos „Je tape la manche: Une vie dans la rue“ jau parduota 50 tūkst. kopijų, ir ji pelnė autoriui kultinį statusą, skelbia telegraph.co.uk.
Jean-Marie Rougholas
Jean-Marie Rougholas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Literatūra Knygos

47 metų Jean-Marie Rougholui knygą redaguoti padėjo buvęs vidaus reikalų ministras Jean-Louis Debre. Šis su benamiu susipažino tuomet, kai benamis pasiūlė prižiūrėti jo dviratį, kai jis apsipirko parduotuvėje. 

Nepaisant didžiulės knygos sėkmės, pasirodymų televizijos laidose, vyras vis dar prašo gatvėse išmaldos. Kol kas knygos populiarumas jam didelės finansinės naudos neatnešė – jis gavo avansą, kurį išleido išmaniojo telefono pirkimui. 

Žmonės, kurie skaitė šią knygą, sako, kad dabar į mus žiūri kitaip

Benamis sako, kad pinigus už parduotas knygas gaus tik po 10 mėnesių. Tačiau jis gali bent jau guostis tuo, kad žmonės gatvėse jį atpažįsta, kartais pavaišina ar nusiveda į restoraną. 

Vyras pasakoja, kad jį motina paliko, kai jis buvo dar vaikas, o augino alkoholikas tėvas. Gatvėje jis atsidūrė po to, kai prarado padavėjo darbą. Jis sako tikintis, kad knyga pakeis tai, kaip žmonės žiūri į benamius. „Žmonės, kurie skaitė šią knygą, sako, kad dabar į mus žiūri kitaip“, – teigia vyriškis. 

Beje, knyga padėjo jam susitikti su broliais, kurių nematė daugybę metų. Jie pamatė jį televizijoje ir sužinojo, kad jis yra benamis. „Dabar aš turiu dukterėčių ir sūnėnų, kurie, įsivaizduojate, nori susitikti su manimi, o juk aš visuomet buvau vienišas“, – teigia vyras. Jis tikisi, kad užsidirbus pinigų pavyks išsinuomoti butą, nusipirkti kompiuterį ir rašyti toliau. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis