Davido Lyncho knyga „Pagauti didžiąją žuvį“: „Žvejosi gilesniuose vandenyse – savo sąmonėje – pagausi didesnę žuvį“

Davidas Lynchas. Pagauti didžiąją žuvį: meditacija, sąmonė, kūrybingumas. Iš anglų kalbos vertė Goda Grigolytė. – Vilnius: Tyto alba, 2014. – 128 p. Dailininkė Asta Puikienė.
Knygos viršelis
Knygos viršelis / Leidyklos „Tyto alba“ nuotr.

Literatūros naujienas sekite ir socialiniame tinkle „Facebook“. Prisijunkite prie „15min knygų lentynos“.

Davidas Lynchas – vienas žymiausių JAV menininkų: kino ir televizijos režisierius, tapytojas, muzikantas. Labiausiai jį išgarsino saviti siurrealistiniai filmai – „Trintukagalvis“, „Mėlynas aksomas“, „Malholando kelias“ ir ypač serialas „Tvin Pyksas“. 

„Pagauti didžiąją žuvį“ – tai žymaus režisieriaus autobiografija ir drauge savigalbos knyga. Į ją D.Lynchas sudeda biografijos faktus, filmografiją, dvasingumo paieškas, filosofinius apmąstymus ir meditacijos patirtis. 

84-iuose skyriuose pasakojama apie autoriaus vaikystę ir jaunystę, gyvenime sutiktus garsius režisierius ir kompozitorius, dalijamasi mintimis, kilusiomis kuriant filmus ir muziką, prisimenami kūrybiniai pakilimai ir nuopuoliai, dvasinio kelio teikiamas įkvėpimas. 

D.Lynchas atskleidžia savo kūrybos principus, darbo pobūdį ir leidžia pajusti didžiulį kūrybinį potencialą, kurį sieja su meditacijos praktika. Pirmą kartą jis viešai pasakoja apie trisdešimt trejus metus praktikuojamą transcendentinę meditaciją. Ji knygoje metaforiškai vadinama idėjų žvejyba. „Mažos žuvelės plaukioja paviršiuje, didelės – gerokai giliau. Jei žvejosi dar gilesniuose vandenyse – savo sąmonėje – pagausi didesnę žuvį“, – teigia režisierius.

Ši knyga – įkvepianti ir įtraukianti. Apgaulingai paprasta ir kartu gili. Ji skirta kino mylėtojams, kūrėjams ir visiems, kurie savo sąmonės gelmėse tikisi pagauti paslaptingų žuvų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis