Elektroninės knygos – dabartis ar tik ateitis?

2012 metų balandžio mėnesį leidyklos „Vaga“ atlikta elektroninių knygų (e-knygų) apžvalga atskleidė, jog elektroninių knygų leidyba įgauna vis didesnį pagreitį. Apžvalga buvo siekiama išsiaiškinti, kokia yra dabartinė e-knygų leidybos situacija Lietuvoje ir pasaulyje. Analizės tikslas – surinktus duomenis panaudoti efektyviam e-knygų vystymui Lietuvoje.
Į Lietuvą atkeliauja elektroninių knygų skaityklės
Į Lietuvą atkeliauja elektroninių knygų skaityklės / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pasaulinės e-knygų leidybos lyderės – JAV ir Didžioji Britanija, kuriose elektroninio pavidalo leidiniai užima 6 proc. visos knygų rinkos. Šiose šalyse 2012 metų sausį lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu elektroninių knygų suaugusiems rinkos dalis augo beveik 50 proc., o vaikams ir suaugusiems – net 475 proc. Ši statistika rodo ypatingą elektroninio formato knygų populiarėjimą tarp jaunų žmonių minėtose šalyse.

Elektronines knygas paprasta įsigyti, jų kaina yra mažesnė, e-knygų skaitytojai perskaito daugiau knygų – tai pagrindinės elektroninio formato stiprybės, kurias atskleidė atliktas apžvalga. Ateityje e-knygos plėsis į išmaniuosius telefonus bei planšetinius kompiuterius, turinys taps interaktyvus.

Lietuvoje šis verslas tik žengia pirmuosius žingsnius, tačiau skaitytojai jau turi iš ko rinktis. Tinklalapyje www.skaitykle.lt jau platinamos pirmos leidyklos „Vaga“ elektroninės knygos. Taip pat, bus pasiūlyta įsigyti elektroninių knygų internetiniame knygyne www.vaga.lt.

„Artimiausiu metu testuosime elektroninių knygų leidybos galimybes ir sieksime rasti kūrybiškus bei efektyvius sprendimus, padėsiančius plėsti tokių knygų skaitytojų ratą“, – teigia leidyklos VAGA generalinis direktorius Vytas V. Petrošius. Kylant paklausai, skaitytojams būtų pateikiama vis daugiau elektroninės formos knygų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis