PIRMĄ DALĮ GALITE PERSKAITYTI ČIA
Taip, be įtaigaus teksto ir daugybės valandų, dienų, savaičių ir mėnesių „skrebenant plunksna“ asmeninio šedevro nesukursite, tačiau mąstydami apie žemiškus knygos sklaidos, pardavimų ir uždarbio reikalus privalėsite apsišarvuoti kantrybe ir, pasak klasikų, – „braukti sūrų prakaitą nuo veido“.
„Nespręsk apie knygą pagal jos viršelį“ – dar vienas posakis, kuris kiekvienam doram marketingo specialistui turi sukelti įsiūčio priepuolį. Pagrindinis jūsų knygos marketingistas – jūs pats. Jeigu manote, kad jūsų kūrinio viršelio atspalvis turi būti „kaip saulėlydis, tiktai žalias“, iki to paties pažaliavimo ginčykitės su viršelio dizaineriu, kol išgausite visus tenkinantį rezultatą. Jūsų knyga turės būti pastebėta tarp šimtų puikių knygų. Pastebėta ir nupirkta.