Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Knygoje „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“ – netikėti faktai apie garsiausių prekės ženklų kūrėjus

Charizmatiškasis žurnalistas, komunikacijos ir verslo konsultantas, o laisvalaikiu aktorius Giedrius Drukteinis nuo šiol gali didžiuotis penktąja savo knyga „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“. Joje stiliaus ir etiketo žinovas dalijasi per savo spalvingą karjerą sukauptais intriguojančiais faktais apie prekių ženklus ir juos sukūrusias asmenybes.
Knygos viršelis
Knygos viršelis / Leidyklos „Sofoklis“ nuotr.

Ar žinojote, kad terminas „prekės ženklas“ (angl. „brand“) atkeliavo iš XIX a. Laukinių Vakarų? O ar kada susimąstėte, kas yra tie „kaubojai“, sukūrę „Coca-Cola“, „Sony“, „McDonald's“, „Hugo Boss“ ar „Lego“? Visa tai – 50-yje sėkmės istorijų,  įtraukiančių kaip nuotykių romanas, kuris stebina, kartais net sukrečia, pamoko ir įkvepia. Knyga padės vienus prekės ženklus dar labiau pamilti, kitų – galbūt nekęsti, bet abejingų, garantuojame, nepaliks.

Ir nesakykite, kad į prekių ženklus jūs nekreipiate dėmesio. Kiekvienas kasdien juos išvystame ar išgirstame kone penkis tūkstančius kartų! Kaip sako knygos autorius, prekių ženklai vis tiek yra Jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. O žmonės, perkantys „bet ką“, demonstruoja ne tik savo abejingumą tobulėti, jie parodo ir nenorą keisti pasaulį į geresnę pusę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?