„Knygos.lt“ valdytoja Lietuvoje žengia į personalizuotų knygų vaikams rinką

Internetinės knygų prekybos platformos „Knygos.lt“ ir personalizuotų fotoknygų platformos „Zoombook“ valdytoja „Balto trader“ Lietuvoje pradėjo platinti vaikams skirtus prekės ženklo „Namee“ personalizuotus leidinius, trečiadienį pranešė portalas „Verslo žinios“.
Kaunas Europos kultūros sostinė 2022 knygos
Kaunas Europos kultūros sostinė 2022 knygos / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Prekės ženklas, į kurį investuota apie 1 mln. eurų, 2021 metais pristatytas JAV, o pernai Didžiojoje Britanijoje.

„Personalizavimo tema mums labai įdomi, tad ieškome nišų. Pradėjome nuo JAV – didžiausios, tad ir įdomiausios rinkos, bet dirbdami vis išgirsdavome klausimų, kodėl to nėra Lietuvoje (...) Taip pat pastebėjome, kad ateina vienas kitas užsienio žaidėjas, siūlantis personalizuotų knygų vaikams, todėl pagalvojome neužleisti vietos rinkos ir pasiūlyti „Namee“ produktą“, – portalui teigė „Balto trader“ direktorius Dovydas Pauliukonis.

Bendrovė „Balto Trader“ yra vienos didžiausių Baltijos šalyse spaudos įmonių grupės „Balto“ dalis. 2017 metų vasarą „Balto Trader“ elektroninę knygų parduotuvę „Knygos.lt“ už neskelbiamą sumą įsigijo iš prekybos įmonė „Vipsupply“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis