Leidykla „Alma littera“ užsakė papildomą knygos „Kabinetas 339“ tiražą

Pirmadienį leidykla „Alma littera“ pranešė užsakiusi papildomą 15min tyrimų žurnalistų Birutės Davidonytės ir Dovydo Pancerovo knygos „Kabinetas 339“ tiražą.
Knyga „Kabinetas 339“
Knyga „Kabinetas 339“ / 15min nuotr.

„Ne paslaptis, kad „Kabinetui 339“ buvo prognozuojamas metų hito likimas. Ir išties, knygai vos pasiekus knygynų lentynas, įsižiebė raudonas signalas, kad nėra ko delsti – tiražas sandėlyje negailestingai tirpsta“, – sakė „Alma littera“ leidinių vadovė Ugnė Giese.

Pirmasis „Kabineto 339“ tiražas – 5 tūkst. egzempliorių – dar neišpirktas, knygų dar galima rasti knygynuose, bet pardavimo tendencijos rodo itin didelį susidomėjimą.

Per pirmąsias savaites „Kabinetas 339“ pateko tarp labiausiai perkamų negrožinės literatūros knygų visuose pagrindiniuose Lietuvos knygynų tinkluose ir internetiniuose knygynuose.

Papildomas knygos tiražas sieks 5 tūkst. egzempliorių.

„Užteks visiems, norintiems dirstelėti į Lietuvos politikos užkulisius“, – sakė U.Giese.

Knyga „Kabinetas 339“ pasakoja apie 15min tyrimų žurnalistų Birutės Davidonytės ir Dovydo Pancerovo metus trukusį tyrimą, kurio centre buvo premjeras Saulius Skvernelis, įtartini jo ryšiai ir sandoriai valstybės vardu. Knygoje taip pat pasakojama apie žurnalistinio tyrimo užkulisius, politinį spaudimą, šantažą ir išdavystę.

* * *

15min tyrimų žurnalistų Birutės Davidonytės ir Dovydo Pancerovo knygą „Kabinetas 339“ galite įsigyti visuose Lietuvos knygynuose arba internetu, paspaudę čia.

VIDEO: „Kabinetas 339“: D.Pancerovas ir B.Davidonytė papasakojo, kaip gimė politikos užkulisius atskleidžianti knyga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis