P.Coelho namuose nebeturi knygų: kodėl turėčiau jas laikyti – dėl įspūdžio draugams?

Brazilijos rašytojas Paulo Coelho yra vienas tų autorių, kurie yra garsūs ne tik savo kūryba, bet ir labai populiarūs internete. Vien „Facebook“ tinkle P.Coelho turi per 28 mln. gerbėjų. Pats autorius nuoširdžiai džiaugiasi tokiu populiarumu internetinėje erdvėje, o susitikęs su CNBC žurnaliste privertė ją nustebti – garsiojo rašytojo namuose nėra knygų.
Paulo Coelho
Paulo Coelho / „Scanpix“ / AP nuotr.

„O ką jūs gaunate iš gerų pietų su draugais? Tas pats yra ir man su mano skaitytojais internete“, – taip malonumą bendrauti su skaitytojais apibūdina P.Coelho.

Tačiau ne toks bendravimas įdomiausias dalykas, susijęs su „Alchemiko“ autoriumi. Namuose P.Coelho nebeturi knygų, nors anksčiau jų čia stovėjo krūvos.

P.Coelho knygų iš viso parduota daugiau nei 210 milijonų egzempliorių, o kūriniai išversti į 81 kalbą.

Kaip CNBC žurnalistei pasakojo Brazilijos rašytojas, knygų namuose jis nelaiko nuo 1997 metų, kuomet sulūžo jo knygų lentynos.

„Vieną dieną pamačiau knygų nuklotas grindis. Pažiūrėjau į tas knygas ir paklausiau savęs – kiek iš jų aš aš norėsiu perskaityti antrą kartą? Kodėl aš šias knygas laikau čia? Dėl to, kad padaryčiau įspūdį draugams?“, – kalba rašytojas ir priduria, kad galėtų svečiams parodyti savo parašytas knygas, tačiau ne namuose.

Po šio įvykio P.Coelho gerokai sumažino savo asmeninę biblioteką – joje nuo 4000 knygų sumažėjo iki 300.

„Knygas atidaviau bibliotekoms ir tiems žmonėms, kurie norėjo jas perskaityti“, – prisimena autorius.

P.Coelho parašė daugiau nei 20 knygų, kurių visame pasaulyje iš viso parduota daugiau nei 210 milijonų egzempliorių, o kūriniai išversti į 81 kalbą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis