Šokolado kvapas gerina knygų pardavimus

Knygynų vadovai turėtų savo įstaigas pripildyti šokolado aromato – mokslininkai įrodė, kad jo kvapas gerina knygų pardavimus.
Šokoladas
Šokoladas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Naujienas apie knygas, konkursus ir naujausių knygų recenzijas sekite ir tinkle „Facebook“. Spauskite čia. 

„Journal of Environmental Psychology“ rašoma, kad Belgijos mokslininkai atliko 10 dienų eksperimentą, kurio metu tyrė, kaip keičiasi pirkėjų elgesys, kai knygyne sklando šokolado kvapas, ir kuomet – ne. Šokolado aromatas buvo paskleistas dviejose parduotuvėse, ištirtas 201 kliento elgesys. 

Tyrimas parodė, kad dvigubai daugiau žmonių intensyviau vartė knygas ir skaitinėjo jas, kai ore sklandė šokolado kvapas. Jie beveik tris kartus dažniau bendravo su knygyno pardavėjais ir klausė jų klausimų apie knygas. 

Tyrėjai nustatė ir tai, kokias knygas pritraukia skaityti šokolado kvapas. Anot jų, klientai kur kas dažniau paveikti šio kvapo skaito knygas apie valgius, gėrimus, romantiškas istorijas, tačiau tai mažiau tai aktualu renkantis istorines ar kriminalines knygas. Nustatyta, kad šokoladas 40 proc. pakėlė maisto ir romantinių knygų pardavimus ir tik 22 proc. kriminalinių ir istorinių knygų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai